- Diğer konusunda 3,9b cevap paylaştı.
1 ayBir Gs li olarak Aziz yıldırım seçilmeli diyorum. Adamın başarıları ortada, efsane başkan zaten, Gelip neyi kanıtlayacak ki? Belli ki sahip olduğu tecrübelerle kulubu başarıya götüreceğine emin. Zaten efsanesi olduğun bir kulubun başına geçmek seni efsanelikten düşürebilir. Bunu göze alarak istekli bir şekilde kulubun başına geçmek istiyorsa elinde sağlam planlar vardır. Diğer adaylarınıza bakınca en başarılı olabilecek olanaday tartışmasız Azis yıldırım bence.
13 Yorumla- 1 ay
Camıa ıcınde sevenı oldugu kadar sevmeyenıde cok. Ama rısk aldıgı kesın. Dıgerlerınden sonra goze batacak seyler yapacagınıda sanmıyorum. Herseyden once kulubun menfaatı ıcın calısacagı kesın.
- 1 ay
Aynen de boyleli. Hem renkli hem de ağırlığı olan bir adam severim ve gelsin isterim.
- 1 ay
Dusmanlıga surukleyen acıklamalardan sonra en azından tv programlarında baskanların karsılıklı dıyalogunu gorebıldıgımız gunlere donebılırız bı ıhtımal. Bakalım gorelım
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 886 cevap paylaştı. Ya Aykut ya İsmail kartalı oturtur koltuğa imzalatır 3*5 yıl, en az 2-3 şampiyonluğu alır bu kadar basit. Fenerbahçe başkanları tıpkı taraftarları gibi düşük zekâlı, halen yabancı hocayla diretiyorlar. En büyük başarılar yerlilerle geldi bunu bile akledemiyorlar
11 Yorumla- 1 ay
🤷🏻♀️taraftar olarak sıkıntılılar bencede kabul etmeselerde
Diğer konusunda 688 cevap paylaştı. Farklı sonuç alınabilir de doğru ve güzel bir sonuç mu olur orası tartışılır 😂
153 Yorumla- 1 ay
Tartısın ıste djdj
- 1 ay
Neden olmasın yanı belkı guzel sonuc olacak ndnsnsn
- 1 ay
Neden olmuyomus ıste soyle ya olursa sjsj
- 1 ay
Cocukken ıspanak sevmeyen cocuklar buyuyunce ıspanak yıyo ama 🙇🏻♀️ sjsjsjs
- 1 ay
Cunku yanlıs zamanda gelen ıspanak o sjsj ıdrak edemıyo cocuk faydasını sjsj buyuyunce anlıyo ssnsn
- 1 ay
Bence olurr snsn
- 1 ay
Acıktın mı sen sjsns
- 1 ay
Şekerim dusmustur kesın ıste, dogru zaman Şu an yemek ye sjsj
- 1 ay
Kabul et konusmayalım sjsjs
- 1 ay
Ne yıyeceksın ozaman sjsjs
- 1 ay
Cunku dogru zman Şu an 🥹 snsn
- 1 ay
Tesekkur ederımmm🥹🙏🏻
Bu arada safınaz kabasakalla da flort edıyo bılgın olsun djsj - 1 ay
Ben acıkmadım henuz sjsjsj
- 1 ay
Vıcdanıma oynama sjsjsj getır hancıı ıspanaakk
- 1 ay
Herzaman🙇🏻♀️
Hancıya seslenemem ben bıdaha ayıp olur sen ıste snns - 1 ay
Ispanakkk 🙇🏻♀️🙇🏻♀️
- 1 ay
Dıyet sarap vardı da bız mı soylemedık sjsj
Ye ıste saglıklıı sjsj - 1 ay
Yarın menude ne olacagı sana baglı ıste sjsjs kabullen ıspanak olmasın snsn
- 1 ay
Insanlar tartısa tartısa dogru yolu buluyo ıste hancııı sjsnsn
- 1 ay
Aksam ıkı saat orucu bozdum ya sjsj bedelını oduyorum
- 1 ay
Benı hep bu guzel havalar mahvettı sjsns
- 1 ay
Ah bu havalar oyun havaları sjsjsj
- 1 ay
Şu an karadenız ama ona da sıra gelcek sabıır sjjs
- 1 ay
👏🏻🥹gorev basarıyla tamamlandı
Iyı sabahlarr sjsjsj - 1 ay
Ispanagın hatırınaa🥹rica ederım🍷
- Diğer konusunda 9,8b cevap paylaştı.
m 1 ayKazanır net
154 Yorumla- 1 ay
Spor sorusu degıl aslında ama ya pekıı sjsjns kazanır bencede
- 1 ay
Ben resime baktım soru onla alakalı diye😅
- 1 ay
Sjsjs soruya cok uyan bı gorseldı ya
- 1 ay
Bu sevgilim ise alınmaz 😅
- 1 ay
Cok uzulurse ama jsjs
- 1 ay
Olmamış tekrar yeniden üzülür daha kötü üzülür
- 1 ay
Ama dene yenıl daha ıyı yenıl falan :s : sksjsjsj
- 1 ay
Ciks öyle şey yapma🐣
- 1 ay
Omlet mı yapıyımm djjsjs
- 1 ay
Yap 2 yumurta fazla kır🐣🐣
- 1 ay
Cok olurr djjd
- 1 ay
Benide davet edersin diye düşündüm tuhhh hayaller çöp 😅🐣
- 1 ay
paylasmayı dusunmedım nasıl yıcem dıye dusundum sjsjsjsn buyur tabıkı fıkır senden cıktıı🍳
- 1 ay
Onunda mi emojisi varmış pes 😂😂
- 1 ay
🥚🪺 evet hıc kullanmamıstım sayende kullanıyımm sjsns
- 1 ay
😂😂 değişik güzelmiş benim mola bitti sohbet için teşekkürler〽️
- 1 ay
Kolay gelsın rıca ederım🌺🙏🏻
- 1 ay
Teşekkürler 🐣🐣🐣
- 1 ay
Rıca ederım🍳
- 1 ay
🤭🤭
- 1 ay
Cıvcıvlerı omlet yapmadım kapama agzını yuzunu yumurta oo sjjs🙇🏻♀️
- 1 ay
Beni bekledin 🙃🙃😵💫
- 1 ay
Evet gece ayıp ettım sjsj ozur omletı o sjsj
- 1 ay
Düşünmen yeter ayıp yok 🦋🦋
- 1 ay
🌺teşekkür ederimmm
- 1 ay
Rica diğer eig yorumunu geçmem lazım altta kalamam hiç valla😅
- 1 ay
Hırs mı yaptınnn sjsj
- 1 ay
Yaptım 🤭🤭
- 1 ay
Ben sadece omlet yaparım hırs yapamam sjsj
- 1 ay
Yap 2 yumurta fazla olsun her zaman ki gibi biliyon
- 1 ay
Dereotu olsun muu
- 1 ay
Seviyorsan at olsun
- 1 ay
Olsun o zaman djjsd
- 1 ay
Bende kahve yaparim
- 1 ay
Say say sjsjs tek tek yaz ama djsj fıltre olsun lutfennn
- 1 ay
Olsun sade olur. Neyi sayfam😅🐣
- 1 ay
Yorum sayısı artsın dıye tek tek yaz cay kahve su sjsjsjs
Sekerı gızlı at ama ben bıraktım haberım yokmus gıbı sekerlı yap 🥹 - 1 ay
Öyle adaletli olmaz. Yooo biraktiysan niye atim
- 1 ay
Ya cok tatsız oluyo ozaman 🙇🏻♀️
- 1 ay
Alış daha güzel. Biz yakalayalim diyoz ohoooo küstüm
- 1 ay
Alısmak cok zormuşş🙇🏻♀️
- 1 ay
Azcik şeker atılsa hemen anlar içemem
- 1 ay
Ben içicem zatennn bana yapıyosun yaaa sjjs
- 1 ay
Sade şeker yok ☕
- 1 ay
Pekii🙇🏻♀️
- 1 ay
Tat alamazsan serçe parmağımı azcik dokundururum😅
- 1 ay
Kahve soguk olcak heralde hsjss
- 1 ay
Tatlı 🥺🥺
- 1 ay
Sekersızdııı
- 1 ay
Şekersiz ama tatlı istiyon ya
- 1 ay
Sjjssj neyse tamam tamam
- 1 ay
Peki🐣🐣
- 1 ay
🌺🙏🏻
- 1 ay
🐣.
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Zaman bazen en inatçı üçüncü kişi gibi araya giriyor gerçekten. Ama yıllar sonra farklı bir sonuç almak imkânsız değil; ikiniz de değişmiş, yaralar kabuk bağlamış, öncelikler oturmuşsa, o “yanlış zaman” dediğin şey olgunluğa dönüşebiliyor 💛 Yine de geçmişi değil, bugünkü hâlinizi baz alman önemli. Aynı nehirde yıkanıyorsun ama su asla aynı su değil 😉
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
- Diğer konusunda 91b cevap paylaştı.
u 1 ayHayır aynı şeyi yapıp farklı sonuç beklemek aptallıktır diye bir söz vardı
17 Yorumla- 1 ay
Evet
- 1 ay
Fener için konuşursak hiç belli olmaz ama Alexi gönderdiğinden beri affetmedim onu :D
- 1 ay
Camıa olarak cok eksıkler o konuda sımdı kusura bakmasın kımse duzgun sekılde ugurlanacak bı ısım varsa o da Volkan'la Alex'tı. Onu da yapamadılar. Ders almıslardır belkıı
- 1 ay
Sen hangi takımlısın
- 1 ay
Galatasaray
- 1 ay
🙏
- 1 ay
Iyılıgınız ıcın 🙏🏻
- Diğer konusunda 3b cevap paylaştı.
1 ayOnun yaptığını yıllarca kimse yapamadıysa. Şimdi gelse gene kimsenin yapamayacaklarını yapar. O yüzden sonuç alınır ve bildiğim aziz Yıldırım herkesin içinden geçer
18 Yorumla- 1 ay
Sen savasmaya yer arama bı dur ya sjsjs basarılı olur falan de
- 1 ay
😂😂😂🤦🏻🤦🏻🤦🏻 tamam tamam
- 1 ay
Olmuyo boyle ama sjsj surda dostluk barıs kardeslık konusuyorum bı galatasaraylı olarak djjs
- 1 ay
Anam kesin savaş çıkacak 😂😂 ben Beşiktaşlıyım bana bir şey olmaz
- 1 ay
Sızın durum da cok ıc acıcı degıl ama neyse dnsn
- 1 ay
Aman hileyle şikeyle bir yere gelmeyelim de biz gönüllerin şampiyonuyuz
- 1 ay
🤷🏻♀️
- 1 ay
😎😎
1 ayben olmaz diyenlerdenim, ikinci karsilasmalara, yıllar sonra rastlantılara inanmam, gerçekçi bulmam. Hersey ilkinde güzeldir, yalama yapmasin
21 Yorumla- 1 ay
Ben bı sans verılebılcegını dusunuyorum ya
Gizli Üye(36-45)1 ayBir insan en çok bu yüzden kaybediyor yanlış kişiler yüzünden Maalesef doğru kişiler geldiğinde onları görmezden gelebiliyoruz. Ve ondan sonra da hayatının her döneminde doğru kişi karşıma çıkmadı diye şikayet ediyor..
19 Yorumla- 1 ay
Cok haklısın
Cevap sahibi1 ayAma şu durumda var ki yanlış zamanda geliyorsa eğer yanlış zaman dediğim olayı da eğer hala olmaması gereken kişiye karşı duygular varsa doğru kişi olsa bile Maalesef o ilişki yürümez:) birazcık karışık oldu ama idare et lütfen
- 1 ay
Anladımm, ama yıne haklısın sjs
Cevap sahibi1 ay😂 Teşekkür ederim anladığım kadarıyla sen de herhalde böyle bir düşünce var. Ne kadar iyi olursa olsun karşımızdaki insan Melek bile olsa bazı şeyleri kafada bitirmeden yeni bir şeyleri başlamak bizi daha çok yorar daha çok çıkmaza sürükler. Sürekli bir karşılaştırma yaparız Bu da hayatımıza giren yeni insan için pek etik olmaz
- 1 ay
Yo genel sohbet dusunceden dolayı degıl.
Cevap sahibi1 ayAnladım O zaman genel sohbet olarak böyle düşünen insanlara bir nebze de olsa bence yararımız oldu 🙂
- 1 ay
Olabılırr sjsn
Cevap sahibi1 aySohbet için teşekkür ederim 🙏
- 1 ay
🙏🏻rıca ederımm
Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yine yeniden sil baştan yapsınlar bakalım sonuç değişmeyecek 🤣
13 Yorumla- 1 ay
🤷🏻♀️🤷🏻♀️
- 1 ay
💛❤️🌺
1 ayŞahışlar doğruysa sürecin ya da durumun önemi yok her halukarda olur yani
14 Yorumla- 1 ay
Ihtımall
- 1 ay
1.5 üst djdhdhdhdjd
- 1 ay
Hadı bakalm sjsj
- 1 ay
Olur olur gayette güzel olur tjtjfjfuffu
Diğer konusunda 310 cevap paylaştı. Bence bu sefer her şey daha güzel olucak ben inanıyorum
16 Yorumla- 1 ay
Yanı sans verılmelı mı
- 1 ay
Yanıı zamanı yanlıs degıldı belkı ama tekrar gelmesı daha hayırlı sankı
- 1 ay
Dursunnpapı den baska aday cıkmadı henuz bızde djsjsjs
Diğer konusunda 5,6b cevap paylaştı. Altın çağlarını bu adam yaşattı takıma, ama çok da başarılı değildi. O da son hafta çok şampiyonluk kaptırdı
111 Yorumla- 1 ay
Olmasın mı şansı
- 1 ay
Mesele sadece sampıyonluk degıl. Kulubu surukledıklerı kaos ortada dıgerlerının. Kısısel hırslarını kenara bırakıp kulubu ıcın calısacagını dusunuyorum basarılı olur veya olmaz. Ama amacı bu yonde olacaktır
- 1 ay
Kulübü Ali koça ne kadar borçla bıraktığını hatırlamıyor musun? Ali koç finansal borçlardan dolayı transfer yapmadı, fifa sattığın kadar alabilirsin dedi. Eldeki oyuncuları sattı ucuz oyuncular aldı, az kaldın küme gidiyordu takım. Yani bu adam da çok temiz tahta değil, kulübün başarısından çok ego savaşı yapıp duruyor. Alex olayı zaten en büyük kanıtı.
- 1 ay
Gıdenı aratmaz yınede
- 1 ay
Transfer polıtıkalarını kendı ıhtıyaclarına yonelık yapmaları gerektıgını anlamıslardır dıye dusunuyorum. Govde gosterısı yapacak malı durumları var mı Şu an bılgım yok ama gelırse Şu an kı takımı tamamen yenıleyecegı kesın snsns
- 1 ay
Bu azız yıldırım o takımda skrınıarı tutmaz ısmaılı tutmaz.
bakalım gorelım secılırse neler yapacak ızlerız - 1 ay
Bakıcaaz
- Diğer konusunda 3,7b cevap paylaştı.
1 ayBu adamdan nefret ediyorum
17 Yorumla- 1 ay
Nedeen
- 1 ay
Kılıçdaroğlu değil mi bu
- 1 ay
Benzıyoda boyle bakınca sankı azız yıldırım
- 1 ay
Kılıçdaroğlu sanmıştım
- 1 ay
Yokk o degıl sjsjs
- 1 ay
O zaman bilmiyorum
- 1 ay
Pekıı
Diğer konusunda 4,4b cevap paylaştı. Hiç belli olmaz
11 Yorumla- 1 ay
🙏🏻
Ne zaman aynı kalır ne de o kişi
11 Yorumla- 1 ay
Olmaz mı
- Diğer konusunda 649 cevap paylaştı.
1 ayYanlış zamanda gelen adamında paranında.
13 Yorumla- 1 ay
Adamın🙄
- 1 ay
Aşk olacaktı ama Aziz abiyle yer değiştirdim.
- 1 ay
Aman dıyım sjjssj
Zamanı doğrulturuz, yeter ki doğru insan olsun..
16 Yorumla- 1 ay
Kosulları ıyılestırmeye calısmak👏🏻🙏🏻
- 1 ay
En azından denemek gerekır
- 1 ay
Bunu sadece denemıs olmak ıcın deneyenlerın abv snsn
- Diğer konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 ayazizbahce hayirli olsun
13 Yorumla- 1 ay
Gelıyo has başkan
- 1 ay
tek adamla yonetilmeyi seven bizim kadr kimse yokyur herlde
- 1 ay
🤷🏻♀️baska adayları var mı bılmıyorum dıgerlerıne ortak olmayı teklıf etmıs bakalm varsa makul aday taraftar destegı gerekır
- Diğer konusunda 733 cevap paylaştı.
1 ayBi bok olmaz
12 Yorumla- 1 ay
Pekıı
- 1 ay
Yes
Akp ye ragmen oluyorsa büyük adam
00 Yorumla- Diğer konusunda 14,9b cevap paylaştı.
1 ayBaşarılı olamaz.
11 Yorumla- 1 ay
Cabasına saglık
Yani iyi olabilir
16 Yorumla- 1 ay
Neden olmasın
- 1 ay
Galatasaraylıyım, rekabet ıcın anadolu takımlarıda dahıl hepsının ust sevıye olmasını ıstıyorum.
- 1 ay
Konya sagolsun sjsj
Diğer konusunda 4,8b cevap paylaştı. Hayırlı olsun
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 