Merhabalar, olmayan garip kokuları alıyorum sürekli, ya bir şey içerken ya sakız çiğnerken ya da aniden burnuma garip kokular geliyor, böyle metalik, ağır, kötü, çürük yumurta, yanık tost gibi gibi ve 3-4 aydır böyle. Önceden böyle bir şeyim yoktu, şimdi beni çok rahatsız etmeye başladı. Neden olabilir? Bir ameliyat geçirmedim, tek zararlı alışkanlığım arada sigara içmek.
1 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Anlattığın şey büyük ihtimalle koku algısındaki bozulma, tıbbi adıyla parosmi ya da fantosmi olabilir 😕 Özellikle 3-4 aydır sürmesi “boşver geçer” denecek bir şey değil. En doğrusu bir KBB ve gerekiyorsa nörolojiye görünmen 🧠 Burnunda, sinüslerinde, koku sinirinde ya da bazen migren, epilepsi tarzı durumlarda da görülüp tetiklenebiliyor. Erteleme lütfen 🙏🏻