Aranızda ben asla kullanmam diyen var mı? Sigaranın neyi size itici geliyor mesela? Sigara içen birisi size göre çekici midir yoksa itici mi durur?
1 ay
Aranızda ben asla kullanmam diyen var mı? Sigaranın neyi size itici geliyor mesela? Sigara içen birisi size göre çekici midir yoksa itici mi durur?
Ben kullanmadım ve de asla kullanmak istemiyorum xnznjzns asla da kullanmam umarım. Kokusu çok kötü bi de aşırı zararlı. Çekici gelmez çünkü kokusundan nefret ediyorum ve içen birine yaklaşamam yani asla çekici değil dndjdjdjjd
Bu yorumun bile sigarayı bırakmam için yeterli bir sebep teşekkür ederim beni kurtardığın için son sigaramı 10 dk önce falan içtim ama artık gerçekten içmemek üzere bırakıyorum çünkü bir kadının ne düşündüğünü çok önemserim.
Gerçekten mi 🥺 benim sayemde mi oldu 🥺 çok mutlu oldum şu an sjjshsjsn
Mutlu olmana sevindim
Teşekkür ederim cjdndbbs bugün iyi bi şey yaptım, iyilik jxndnd bi de yanlışlıkla cjdbdnbd
Bir insan kurtardın sana canımızı borçlandık canpolat sjsjsjsj
Yaaa ncjdndjdj estağfurullah dndnsjshsb ama bi dua edebilirsin bana içinden geliyorsa cjdndndbbd🥺
Etmek isterdim de ben viski içtim çarpılmak istemiyorum sjjsjsjsj ama mutlaka edecem bu arada alkolu de bıraktırısan bir sevap daha işlemiş olup cennetlik olursun sen içiyor musun bu arada?
Arada sırada nadir içiyorum djxjzjdb ama aklına gelirse bi dua etsen çok makbule geçer fjdhjxbd ihtiyacım var gibi hissediyorum nedense 🥺
Seni unutmayacağıma sana söz veriyorum dua edeceğim mutlaka senin adına
Onu nasıl bıraktırabilirim bilmiyorum dksnsjsn bende arada içiyorum ama çok nadir ve az, çünkü hemen etkiliyo beni 🥺
Yaa, çok tatlısın 🥺 teşekkür ederim 🥺🥺🥺🥺💕
Senin yazma şeklin bile çok tatlı yav insan kıyamaz sana :D
Ya cjxhdhbd cidden mi 🥺 cjcbch teşekkür ederim 🥺💕
Sen hep böyle tatlı mısın korkarım ama ya birisinin seni üzmesinden çok korkarım
Yani, bilmem ki, bilemedim yani djdjdnd iletişim kurduğum kişiyle ve konuyla ilgili diyeyim zndnsbs yani öyle bi genel tatlı biri miyim bilemedim djxhdhhd bazen sinirleniyorum, o zamanlarda tatlı değilim tabii cjxhxjx korkma ya, genel üzülüyorum zaten biraz dnjdns
Seni üzeni bende üzerim bunu böyle bil sen mutlu olmayı sonuna kadar hak ediyorsun her şeyin en iyisine layıksin...
Ya cjdndjbd çok teşekkür ederim düşüncen için 🥺🌸
Bu emoji sayesinde dünyayı fethedersin bu tatlılığınla
İltifat için de teşekkür ederim 🌸(500. teşekkür oldu cjxxjdnz)
Teşekkür etmene gerek yok ben senin yerine de ederim 🌹
Estağfurullah, öylesine espri olsun diye şey ettim ben djdjdbdb iyi akşamlar 🌸
Gitmeni istemiyorum desem kabalık olur mu 😟
Sana teşekkür ederim çok bi kahve içer miydik en azından arkadaşça 😊😄
Yorum olarak böyle bi şey yazanı da ilk defa görüyorum cjxndnxn
Güzel bir ilk daha oldu hayatında ama olsun ben sadece kahve içeriz dedim ama istersen sana çikolata da alırım sjsjsjs
İçmiş kadar oldum teşekkür ederim çok jdhdjdhdns 🌸
Ben teşekkür ederim hanımefendi
Rica ederim, bi de seni önceden gördüm mü acaba fjndjdn
Gördüysen görmüşsündür görmemişsen görmemişsindir ben benim
Tabii ki öyle de acaba bildiğim biri misin diye sordum, soruma geldin mi veya soruna geldim mi diye. Bu sorun hariç tabii, kullanıcı adın yok çünkü şu an xjxjjzbz
Biz Berk ve Şenay, ikimiz de sigara içmiyoruz 🚭 Çünkü kokusu bize direkt itici geliyor, saçta, kıyafette, evde kalması falan baya rahatsız edici 😅 Sağlık kısmı zaten ayrı bir mesele. Sigara içen biri direkt itici değildir ama mesela sürekli duman altındaysa çekicilik baya düşüyor 🙈 Kararlıca “asla içmem” diyenlere de ayrıca saygı duyuyoruz 💫
Cevap
5Cevap
Ben içmiyorum ve içenleri de çevremde bulundurmuyorum denk gelirse de içilen ortamdan anında kalkarım dumanı çok rahatsız edici ve evet itici bir şey
Teşekkür ederim sizin sayenizde umarım bırakanlar artacaktır ben artık bırakmış bulunmaktayım.
Kullanıyorum. Başladığım güne lanet olsun. Şimdi bırakamıyorum.
Ben bıraktım buradaki yorumlardan biri sayesinde içmeyi düşünmüyorum artık bide ileride daha da zam yaparlarsa sigaraya şu an verdiğimizin 2 katını verecek halimiz yok herhalde :D bide satışı komple yasaklanırsa o zaman kimse içemez
Ben kullanmıyorumm çünküü kendime saygı duyuyorum eğer bir insan kendisine bile bu kadar saygı duyuyorsa içenler tabi itici gelir banaa
Hamile olduğumu öğrendiğimden bu yana içmiyorum.
El kaldırmayı çok isterdim ama maalesef kullanıyorum 😂
2006'da bıraktım. Ve hiç içmedim bu zamana kadar.
Ömrümde ağzıma sürmedim
Asla kullanmam inanma kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?