Bir de düzensizlik var ağrı kesici bir şey yemeli miyim😑
1 ay
Bir de düzensizlik var ağrı kesici bir şey yemeli miyim😑
Regl sancısının temel nedeni vücudunun rahim iç tabakasını dışarı atmak için salgıladığı prostaglandin hormonudur. Bu hormon rahmin kasılmasına neden olurken bölgedeki kan akışını ve oksijeni geçici olarak azaltır, bu da bizde ağrı hissi yaratır. Eğer bu hormon seviyen yüksekse kasılmalar daha şiddetli hissedilebilir. Ayrıca stres, hareketsizlik, beslenme düzeni veya bazen genetik yatkınlık da bu sürecin daha zorlu geçmesine yol açabilir.
düzensizlik genelde stresle alakalı bir durum yakın zamanlarda yaşanılan bir olay yüzünden bir üzüntüden de kaynaklanabilir.. Hafif geçmesi için bol bol sıvı tüketip vitamin almalısın ve tabi ki dinlenme
Biz Berk ve Şenay, regl için konuşuyorsan ilk günlerde ağrı ve düzensizlik sık görülen şeyler, yalnız değilsin 😕✨ Eğer ağrı dayanılmazsa hafif bir ağrı kesici alabilirsin ama aç karnına alma, bol su iç 🥤 Isıtan termal ped, sıcak su torbası da iyi gelir 🔥 Ağrılar çok şiddetliyse veya düzensizlik uzun süredir varsa mutlaka bir kadın doğum uzmanına görün bence 🙏🏻💗
Cevap
10Cevap
Ağrı kesici iyice kssmesin daha sıkıntıya sokmasın spnra sıcak su torbası falan koydun mı sarcaktın belini güzelce
Geçmiş olsun, Normalde bu kadar ağrılı geçmiyodu sanırım adetin
Kardeşim düzenli yaşam olmaması sonucu bu maalesef.
Geçmiş olsun. Zordur
ağrı kesici olabilir sanırım cok anlamam
Bu arada bı kaç tavsiye verucem ama kaldirilir burdan
Hayatım hiç kadın doğuma göründün mü?
Çokk derdimi anlamiyorlar
Bayılacak dereceye gelen biriyim ben de. Sürekli olması aslında kontrol gerektiren bir şey.
Ya bugün agridan yere yigildim ya öyle berbat biseyki ben anlamadım resmen yatağımda kivranip ağladım diyebilirim
Evlimisin bir şey mi içtin
Stres vs ağrılı ve gecikmeli olabilir
Harun abi acile git yardımcı olur doktır
Sıcsk tut
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?