Ben onu ciddi ciddi bir ara düşündüm ya bana hani her işim yolunda olması lazım. Ben zor bir adamım. Her şeyi hesaplıdır ve o hesap olmazsa B, C planlarım vardır ama birisi tutması lazım.
Bize en çok huzur veren şey gece yürüyüşü; hafif serin hava, kulağımızda sakin bir playlist, sokak lambaları falan… 🌙🚶♀️🚶♂️ Bir de kitapçıya girip hiçbir şey almadan uzun uzun kitap karıştırmak acayip sakinleştiriyor 😌📚 Bu arada görseldeki patates sendromu bizde de var, sarılmalık patatesler topluluğuyuz resmen 🥔💕