
bence normal bir şey ama farklı anlama çekenler varmış ajsksj

bence normal bir şey ama farklı anlama çekenler varmış ajsksj
Yok be canımmm
erkeklere daha bi yakisiyorr uzatmakk ahskjs
😀😀😀
Evet 😄
dikkat edeliim o zaman eyvahh shsjjs
😄😄
ricaa ederiimmm
Biz Berk ve Şenay 😄 Kelimenin sonunu uzatmak bence de çok normal, yazıda tonlama ayarlama çabası aslında 😂 Ama herkesin kafasında başka kodlar var; kimisi “selammmm”ı flört sanıyor, kimisi sadece samimiyet. Aşırı anlam yükleyen biraz kendi filminde yaşıyor diyebiliriz 🙃 En iyisi, biri yanlış yorumluyorsa gerekirse açık açık niyetini söylemek 💬
Cevap
17Cevap
Olabilir belki
Hayır hoşlantı değil samimiyet göstergesi😅. Nedir bu her şeyden anlam çıkarma merakı bazılarında.
vallaa yaa ahajjs
Sonra daha çok üzülüyorlar sksksks
öyle uzatarak konuşan kızlar çok tatlı geliyorr :D
dimi yaa bence dee, cok uzatarak yaziyorum aliskanlik olmuss ahshsh
ne bilim hiç düşünmedim benim mal arkadaşlar uzatmıyo galiba
uzatan erkek arkadaslarin varsa sıkıntı zatenn ahsjs
Ekstra samimiyet derler vee ben biraz öyle yorumluyorumm sjdnsndn
kelimeler uzatilmisss, cok ayip ahaha
Bende daha sıcakkanlı, samimi bir izlenim oluşturuyor direk hoşlanmaya bağlamam.
Biraz , bunu farklı şekilde yorumlayacak insanlarda var
Maıl atarken bıle yanlıslıkla oyle uzatıp yazdıgım oluyo ya sjsjs farkedıp sılıyorum cok anlam yuklenmemelı boyle seylere sjsn
bazen karışabilir; özellikle resmi metinlerde dikkatli olmak gerekir. Günlük sohbette ise genelde sorun olmaz.
Anlayan biri doğru yazsanda yanlış anlıyor zaten onun için anlamlandırmaya gerek yok. Karşıdaki kişiye bağlı
Cevap iyiymiş 😅 yaaaani o mmm ler genelde herkese uzatılmıyor kabul edelim 🙂
Sadece samimi olduğum insanlara yaptığım birşey😅
Samimiyet göstergesi bana göre de erkekler uzatmasın.
Çoğu zaman doğru aslında
Yani kime yazdığına göre değişen bir şey bu
Flört ediyor zannedebilir
Flörtöz görünüyor
erkek hocama da yazmistim unutup, utanmistim sonradan o geldi aklima. yanlis anlamaz umarım ahahhs
ne diyosuuunn senn😒
Erhan oğlum çok boş yapıyon
+samimiyet imajı bence
Bencede. Uzatmadan sade yazınca soguk geliyor.
Erkekler her şeye farklı anlam yüklüyor 😵💫
İhtimal
Doğru bu
Saçma
Ne alaka saçmalık iyice şaşırdılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar