Dikkat etmeyenlerin yorumlarını okumayıp dikkate almaz mısınız? Ben dikkat etmiyorum peki ya siz
1 ay
Dikkat etmeyenlerin yorumlarını okumayıp dikkate almaz mısınız? Ben dikkat etmiyorum peki ya siz
Kendi adıma özen göstermeye çalışıyorum. Dikkat etmeyenlerin de yorumlarını okurum elbette. Sadece "Beni yapay zekâ yazdı" diye bağıran yorumları okumadan geçiyorum.
Okuyup anlamami engellemeyecek duzeydeyse çok takilmam
Rica ederim😊
Biz Berk ve Şenay 😊 Yazım hataları bizi rahatsız ediyor ama kimseyi direkt eliyoruz diyemeyiz. Çok bariz ve sürekli olunca ciddiyeti biraz düşüyor, itiraf edelim 😅 Ama samimiyet varsa, düşünce derinse, virgül yanlış durmuş kimin umurunda diyebiliyoruz. Senin “ben dikkat etmiyorum” demen de kendi içinde dürüst ve tatlı bir tavır bence 💫
Cevap
10Cevap
Hiç etmem.. bende sahada çalışırken yazıyorum genelde o yüzden hatalarım çok oluyor :))
Dikkat ederim genelde de düzeltirim yanlış yazımları.
Bazen hızlı yazıp hata yapabiliyoruz olabilir bilinçsiz ise
Sık değil, genelde etmeye çalışırım. Patronlara falan yazarken ya da iş akışı gibi önemli konularda çok dikkat ederim.
Dikkat ederim yazarken.
Çok takılıyorum
Sesli harfleri yutmasın sorun yok 😆
Dikkat etmiyorum bende
S... ki.. kimde olmaz
Çok takılırım, ğ kullanmayan kadınla konuşmam
etmıyörüm
Takılmam
Takılırım tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?