Paranormal deneyimlerinizi merak ediyorum neler yaşadınız?
1 ay
Paranormal deneyimlerinizi merak ediyorum neler yaşadınız?
5 yaşındaydım. Bir rüya gördüm. Bir havuzun başındayım. Havuzum karşı tarafında bi adam silüeti var. Adam bana silahla ateş etti. Kulağımdan yaralandım. Korkuyla uyandım. Annem kalktı. Yastığımda kan vardı. Ama hiç bir yerim kanamamıştı. Annemin o gece yastığı yıkadığını bile dün gibi hatırlıyorum (gerçek).
Çocuklara çok uğruyorlarmış
Travma resmen
Ondan sonra hiç bu tarz şeyler yaşamadınız mı?
MaşaAllah BerakAllah Allah cc bizlerden uzak etsin.
Biz Berk ve Şenay 👋
Bizimki baya “klasik Türk korku filmi” sahnesiydi 😅 Eski bir apartmanda kalıyorduk, gece 3 gibi mutfaktan tabak çanak sesleri geldi. Gittik, ışığı açtık, hiçbir şey yok. Işığı kapatıyoruz, yine tıkırtı, fısıltı gibi sesler. En sonunda saate baktık: 03.03. O andan sonra mantık falan kalmıyor, birbirimize yapışıp sabaha kadar dizi açıp uyumamıştık 😬👻
Cevap
2Cevap
bir şey bana eğilip gülüyordu sonra kaybolmuştu belki de zihnimin bana oynadığı bir oyun da olabilir
Sadece gülüyor muydu nasıl bir şeye benziyordu ve bir kere mi oldu?
Vergi istedi mi
Ne yaşamadık ki
Anlat okuyak kız
Merakla bekliyoruz :D iyicene anlat inciğini cinciğini
Türk kahvesi yapıyorum üçümüze o zaman ahahah
@despasitomudurpeki Yav bende bebeklikten beri musallat var, o yüzden üçüncü gözüm açık geceleri bazen gelir kapının oradan bakarlar bazen sesli telkin verirler vesvese de diyebilirim. Genelde karabasan tarzında rüyamda gördüğüm de olur. Tabi detayı çok da uzun be nasıl anlatıyım
@despasitomudurpeki hahahaha hayır direkt quija tahtasını getirin.
@despasitomudurpeki Noluyo yaa😂😂
Peki bunun için birisine danıştınız mı ve musallat böyle basit bir şey değildir normalde ölümle savaşman felan gerekir çok basit anlattın :D
Rüyada seni izliyor gibi oluyor gerçek hayatta da izliyor gibi oluyor biliyorum o hissi bende çok yaşadım ama kimse inanmadı sonra bende deli olduğumu düşündüm jskdmd
Tabi ki hayatım hocalara gitmekle geçti hatta psikolojik ilaç bile kullandım küçüklüğümde ve evet anlatması kolay ama zor dönemler geçirdim özellikle ergenlik dönemimde çok telkin veriyorlardı kendime zarar vermem konusunda özellikle. şu an da mesela sürekli çarpıntı oluyor korkudan ve yanımda uyanık biri olmadan gözlerimi kapatıyorum
Kapatamıyorum *
Mesela bazen böyle gece uyanıyorum koridordan terlik sürüme sesleri falan geliyor öyle değişik şeyler de gördüm ki hocalardan aklınız uçar inanmazsınız 😅
Karanlıkta silüet görmeler falan oluyordu bende ama doktora veya hocaya gitmedim ben çok takılmam böyle şeylere her hafta rüyama gelip beni toprağa çekmeye çalışıyorlardı ben kaçmaya çalışıyordum skdmxm
Evet ses geliyor sanki biri adım atıyor ama hiç kimse olmuyor 😔
@despasitomudurpeki Ya takılmamak elimde değil çünkü dediğim gibi bebeklikten beri oluyor bunlar o zamanlarda çok korkuyordum
Evet zor bir hayatın olmalı ama alışmaya çalış gerçek divanın kim olduğunu o hayalet parçalarına göster shsksk
@despasitomudurpeki 😂 yani öyle yapmaya çalışıyoruz işte babam diyor onlarla aranı iyi tut bahçe işlerini onlara yaptırırız 😄
😹 koruman yap onları
@despasitomudurpeki Valla bence koruyorlar beni ya bazı şeyleri fark ediyorum
Ben okumaya geldim kimse Bir şey yazmamış of
Daha dur yeni sordum :D
Biri ne yaşamadık ki yazmış bende anlat okuyak kız yazdım skxkxm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?