1 ay

Yakın zamanda kabus gördünüz mü?

Ben az önce kabusla uyandım. Daha doğrusu, karabasan ile. Anlık böyle saniyelik bir böyle birden göz kırptım sanki her şey bitti ama çığlığı basacaktım az kalsın kendimi zor tuttum. Kendime gelince gerçek olmadığını fark edince, sakin kalmaya çalıştım ama çok zordu bu benim için. Lavabodan çıktım, zaten zar zor girebildim lavaboya çünkü koridordan geçmem gerekti ve ışığı yakmam. Elimde telefon feneri ile. Allah'ım o neydi öyle ya. Bir şey birden anlık yanıma gelip battaniyemi var gücüyle çekti. Odam, uyuma pozisyonum, her şey aynıydı. Sıkıştım tuvaletim de var. Zar zor gittim tanıdık birini aradım tuvalete öyle gittim o derece korkutucuydu. Bir de ben uykuya dalmadan önce ürpermiştim zaten, koridordan sesler gelmişti. Yürüme sesleri. Bana doğru yaklaşmıştı hatta. Ayyyy. Çok korkunçtu ya. Hem çok zor uyudum o kadar yorgun olduğum halde, hem de ağır sıkıntılı uyandım bu neden oluyor?
Yakın zamanda kabus gördünüz mü?
Cevapla