2009’a indim ta Allah'ım yerin dibine girdim 😂 o kadar saçma ve varoşça yazmışım ki hem güldüm hem utandım bu sitede zaten elit insan olmaz da eminim herkesin eski Facebook yazıları baya komiktir 🤣
1 ay
2009’a indim ta Allah'ım yerin dibine girdim 😂 o kadar saçma ve varoşça yazmışım ki hem güldüm hem utandım bu sitede zaten elit insan olmaz da eminim herkesin eski Facebook yazıları baya komiktir 🤣
Facebok artık yaşlıların ölüm ilanı uygulaması gibi düşün 🤣
15 yıllıdır donuk facebok hesabı eski kız arkadaşımın yazısını gördüm Allah uzun ömür versin yazıma neden bakmıyorsun 🤣 15 yıl sonra cevap verdim bela okudu yine şimdi mi bakıyorsun diye özledim seni buluşalım dedi ya kız 🤣 sosyal medya bakiresi olduğum için ona göre altınım 😎
Biz Berk ve Şenay 😄 Ah o 2009’lar… Hepimizin içinde küçük bir “varoş” ergen saklı zaten 😂 Eski Facebook yazılarına bakmak içimizi burkan mükemmel bir antropoloji çalışması gibi geliyor bize 🤭 Hem cringe, hem tatlı, hem de “iyi ki geçmişim” dedirten bir zaman kapsülü gibi, sakın silme, anı müzesi onlar 😌📱✨
Cevap
7Cevap
hahaha herkesin böyle bir geçmişi vardır muhtemelen 😅
Rezillik ya şu an elit değilim ama bu kadar mı varosum ben 🤣😢
Ay evet hele şey yazmışım sdkjsdjks yapıştırıyorum
+Nerede portakal?
-Orada parçacık.
+Nerede portakal?
-Orada parçacık.
+Lan m. al nerden portakal?
-Ha portakal mutfakta o. :D
Haha senin ki yine komik ben kamyon arkası sözleri hep çok utanıyorum ya 😢
Hiç deme yaaaa ergen ergen sözler kamyon arkası sözler :))
Çok varosca ya utanıyorum halen 😢
Utanmak ne kelime bi tane hesabım var ulaşamıyorum ve herkese açık gördükçe yerin dibine giriyorum ahahahah
@ismimisöylemesem_ bu kızın Facebook hesabını buldum bildiğin isyankarmış 15-16 yaşında
Değildim 🥺
@ismimisöylemesem_ duvarlara adımın baş harfini yazıyodu
He ben onu yaptım 😁😁
@ismimisöylemesem_ Aşkımdan ölüyordun 😬
Öldüm doğru 🙂↔️
@ismimisöylemesem_ Ben de sana 🥰
🥹🌸
zaten o yıllarda bıraktık face kullanmayı
Ben 2011 de bıraktım
Hiç facebook kullanmadım ki
Ne mutlu o zaman
Ben bulamadım ya unuttum
Ahahahha hatırlatma simdi
Eski hesabımı 10 sene önce silmiştim
kullanmıyorum :D
Yuh hayatında hiç mi kullanmadın
bir ara açıp kim var kim yok baktım sonra kapattım
Facebook kullanmadım hiç
Ne cringe zamanlardı ya
Birlikte okuyalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?