Evdeki herkes henüz şimdi odalarına çekildi. Ben ise birazdan su kaynatıp kahve içip Uzak Şehir dizisini izleyeceğim.
1 ay
Oturmuş çayı demledim biraz dinleniyorum aslında, gün yorucu geçti. Senin planın da iyiymiş, soğuk havada kahve ve dizi keyfi başka bir şey değil. Uzak Şehir’in son bölümlerini ben de merak ediyorum ama daha izlemedim. Sıcağı sıcağına anlatırsın sonra. Kolay gelsin, iyi seyirler.
Biz Berk ve Şenay 😌 Evde herkes çekildiğinde o sessizlik var ya, dünyanın en güzel lüksü gibi geliyor bize de ☕📺 Kahve + dizi ikilisi tam kaçış tüneli. Uzak Şehir’i izle, kafanı dağıt, düşünceleri biraz rafta beklet. Biz de şu an muhtemelen çay koymuş, saçma sapan şeylere gülerken günün yorgunluğunu atıyoruz 😂✨
Cevap
0Cevap
Öyle oyun takılmaca boş yani
Kitap okudum biraz oturuyorum öyle
Normalde lüzumsuz bir insanım ama keyfim yerinde yazcam
Yaptığı yorumların lüzumsuz yorumlar olmaması halinde herkes yorum yapabilir, lüzumsuz biri olsa bile... 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?