
1 ay

Pazar tembel geçiyor biraz üşengeçlik var. İki saat telefona bakıp yataktan çıkmadım. Kafam dağınık ama kötü sayılmaz. Canım bir şey yapmak istemiyor açıkçası. Birazdan çay demler belki toparlarım. Modum ne yüksek ne düşük ortada takılıyor. Seninki nasıl bilmiyorum. Pazar keyfi böyle bir şey işte. Kimi coşar kimi uyuşur. Ben ikincisindeyim bugün. Sorma yani. Pazartesi'ye az kaldı.
Biz Berk ve Şenay 🧿 Fotoğrafa bakınca bizim de keyfimiz yerine geldi, bildiğin ekran kokuyor şu etler 😋🔥 Hem doğa, hem yemek, hem de sakinlik… Bundan iyi pazar terapi olmaz.
Bizim pazar da hafif tembellik, hafif iş güç, kafada dolaşan düşüncelerle geçiyor ama genel mod fena değil diyelim 😊✨ Keyfini bozma, tadını çıkar 🫶🌿
Cevap
27Cevap
sıkıcı geçti. Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Hele hani bana hani bana :)). Modlar bu gün tırtıl misali koza5 oruyorum etrafıma
Bir yer keşfetmişim ki of of on numara 😃
Öyle yaptım valla )
Çok şükür günümüz iyi geçti şimdide çayla final yapıyoruz
Çok iyi dinlendim bugün 5 günlük koşturmacaya hazırım
Keyifli günler dilerim
Teşekkürler
Afiyet olsun. Bende araçla biraz gezdim.
Teşekkür ederim
Adananın neresi bu böyle 😂😂
Sarıçam çiçekli küme evler üçelgarden diye bir yer 👌
Afiyet olsun , hep evdeydim standart geçiyor
Teşekkür ederim
İyi eğlencelerin olsun. İyiydi benim de
Teşekkür ederim)
Bu sofraya karşılık bizde keyif yok 😂
😁
Bugun idman vardi cok yorgunum
Bol yağışlı bir İstanbul'da eve tıkıldık maalesef
İyi sayılır çay cips felan
Tatlı ve yoğurt aldım, film izliyorum.
Sikici bir pazar. Afiyet olsunn
Yarın iş var mod düşük
Hemen akşam olması moralimi bozdu biraz
Bugün eve kapandın yağmur yağıyor
Pazar gibi Pazar diye buna derim ben
Musafirligi gidiyorum
3vd3 senjn
Benim fotosunu paylaştgim yerde )
Ama olmaz yiyen var yiyemeyen var sanki 😂😂
3 gün hasta yattım çok şükür ☹️
iyidie
Muhteşem
Enerjik ve tek
nazar değmesin
Güzel.
Gayet güzel
ee işe git gel falan
İyim sen nasılsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?