1 ay

Çin'in yükselişini nasıl değerlendiriyorsunuz? Bunlar Amerika'nın tahtını alsa sizce dünya nasıl olur?

Bunlar çok gaddar ya... Ülkede akran şiddeti o kadar yaygınmış ki “校园暴力” (kampüs şiddeti) diye ad koymuşlar. Benim düşünceme göre bunlar Amerika ve Rusya'dan daha tehlikeli. Kendi halkına bunu yapanlar, kim bilir başkalarına neler yapar. Uygurlara yaptıklarını da görüyoruz zaten.

Bu akran şiddeti videolarının neredeyse tamamı da bu Çinlilere ait. Şu alttakinden beterlerini bile yapıyorlar...

Çinin yükselişini nasıl değerlendiriyorsunuz? Bunlar Amerikanın tahtını alsa sizce dünya nasıl olur?
Çin'in yükselişini nasıl değerlendiriyorsunuz? Bunlar Amerika'nın tahtını alsa sizce dünya nasıl olur?
Cevapla