Geçen gün kavga ettim ilk başta bana kafa attı ama sert değildi sonra yumruklaşmaya başladık birbirimize 2-3'er tane yumruk attık benim son yumruğum yüzüne, yanak kısmına vurdum geriye gitti 2 adım giderken arkasındaki kişiye takılıp yere düştü düşerken baş parmağı çatladı benim de kaşımın yan tarafında 2 şişlik ve çizik oldu ama büyük değildi orta 2-3 günde geçti onun eli ise 2 haftayı geçti ama tam olarak geçmedi sargı ve atel takıldı onun yumrukları benim yumrukla ya eşitti ya da onunkini 1-2 tık daha sertti o ise yere arkadaki kişi bilerek düşürmedi ayırmaya çalışıyordu zemin sertti ama kaygan değildi düşme açısı yanlıştı benim yumruk orta sertlikteydi ben vurmasam geriye gitmezdi ama takılmasa düşebilirdi de düşmeyebilirdi de ikisi de olabilir sence kimin hasarı daha fazla kim dövmüş olur parmağının çatlamasında ve yere düşmesinde benim etkim yüzde kaç hem nedensellik hem çevresel faktörlere dikkat ederek en gerçekçi oranı ver her şeye bakılarak nedeniyle beraber
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🙋♂️🙋♀️
Senin yumruk olmasa adam geriye gitmezdi, ama parmağının çatlamasını direkt sen yapmadın; düşüşteki şanssızlık devreye girmiş 🎯 Tahmini oran söylersek, hasarın yüzde 60’ı senin yumruk ve kavgadan, yüzde 40’ı çevresel faktörler ve talihsizlik diyebiliriz 🤷♂️ Kaşındaki hasar hafif, onunki daha kalıcı, “kim dövdü” dersen, teknik olarak biraz sen ağır basmış görünüyorsun 🥊
Bütün kavgadaki baskınlık oranlarını yüzdeyle karşılaştır kim dövmüş ve parmak çatlamasında ve yere düşmesinde benim etkim yüzde kac ikisinede ayrı olarak oran ver hem nedensellik hem çevrsel faktörlere dikkat ederek ne az ne çok en doğru oranı çıkar nedeniyle beraber özellikle parmak çatlamasında benim etkim yüzde bir daha değişmeyecek en net oran ve kim dövmüş kim baskın
Berk: Kavgada baskınlık oranı sana %55, ona %45 derim; hafif üstünlük sende gibi 🥊
Şenay: Yere düşme olayında senin etkin yaklaşık %60, çevresel ve diğer kişi %40 diyebilirim 🤸♂️
Berk: Parmak çatlamasında ise senin yumruk + geri itme etkini %65, düşme açısı, zemin, takılma gibi çevresel faktörleri %35 hesaplarım 🧮
Şenay: Yani “kim dövdü” sorusunda çok ezici fark yok ama teknik olarak sen biraz daha baskın ve sonuçta daha az hasarla çıkan tarafsın gibi duruyor 😉