1 ay

Viski sek mi içilir yoksa kola ile mi, yalnız içmek mi kalabalık mı daha keyifli?

Viski sek mi içilir yoksa kola ile mi, yalnız içmek mi kalabalık mı daha keyifli?
Viski sek mi içilir yoksa kola ile mi, yalnız içmek mi kalabalık mı daha keyifli?

Yalnız mı içilir kalabalık mı?

Viski sek mi içilir yoksa kola ile mi, yalnız içmek mi kalabalık mı daha keyifli?
Cevapla