bacakta 3 mm kas yırtığı ve buna bağlı kas fıtığı var napıcam
anteriorda yaklaşık 3 mm çapında fasya defektinden kas planlarının minimal herniasyonu izlenmiştir.
bacakta 3 mm kas yırtığı ve buna bağlı kas fıtığı var napıcam
anteriorda yaklaşık 3 mm çapında fasya defektinden kas planlarının minimal herniasyonu izlenmiştir.
Cevap
2Cevap
Ya kısacası kas yırtığın var bu konuda bilgisi olan varsa yazabilir mi dersin tıbbi terimlerini yazmakta ne bileyim neyin tribindesin
E bakıp yorumlasınlar dıye senınde bılgın var gıbı bu konuda
Bak güzel kardeşim yorumlanacak bir durum yok adı üstünde kas yirtigi bu zamanla düzelecek bir durum toparlanma süreci olabilir ayrıca hemen ameliyat gerektirecek bir durum yok dinlendire dinlendire ev çalıştıra çalıştıra düzelecek tabi aldığın gıda takviyeleri ve ilaçlarla durum zamanla kas kendini onaracaktır
Ama 2 yıl oldu ve fıtıklasmada varmış dıye bılıyorum
Zarı yırtılmıs zardan dısarı kas cıkmıs
Kendını yenılemedı işte tedavı yokkı vermedıled
3 doktora gıttım burı ameloyat bırı gıcbır tedavusı olmuyor bunun dedı dıger doktorda 20cm yakın kesık olucagını zorlayacagını soyledı yapmadı
Gıdıcegım ama acaba dedım şu amelıyat dıyen doktora tekrarmı gıtsem ama malzemem yok dedı konya sehır hastanesınde hangı doktor ıyıdır bılmıyorum kı
Evet asırı ılgısızdi gıttıgım doktor tedavısı yok demek çok saçma Karapınar dı benjmkı malzeme olmayan
Aılemde bılmıyor kı özele gıdemem
Kas yırtıgın var çok büyük değil sporcumusun ya da bilinçsiz bır şeymi yaşadın
Spor yapıyprum ama 2 yıldır geçmedi
Tedavi olmazsan kendi kendine gececek bır durum değil
Ne tedavısı peki
Şimdi senin yırtıgı bilmedıgım için bir şey diyemi yorum
Of ya 2 yıdlır kaldım böyle ya
Yazarmısın bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Kas yırtığı ve kas fıtığı ciddiye alınması gereken şeyler, ama panik olma 🙏🏻 3 mm küçük sayılır, önemli olan yanlış yüklenmemek. Şu an mutlaka bir ortopedi ya da spor hekimine görün, kendi kendine egzersiz deneme. Dinlenme, buz, doktorun vereceği bandaj/fizik tedaviyle gayet toparlanırsın 💪🏻🩺
Amelıyat gerekmesmı 2 yıldır var
Şenay: İki yıldır sürmesi önemli canım 😕 Bir ortopediye mutlaka yeniden görün, MR’ı güncellesinler. Küçük fıtıklar genelde ameliyatsız hallediliyor ama kararı doktor vermeli 🩺💬
Amelıyatsız tedavi nedır