1 ay

Sizce gerçekten şanslı ve şanssız insanlar var mı, kader mi yoksa emek mi belirliyor hayatı?

Niye insanlar her şeyi kadere, ahirete bağlıyor? Doğduğunda şanslıysan işin bitti, yok kaderini kendin yarat yok şöyle yok böyle. Ben 38 yaşındayım, neler neler yaptım maddi manevi de Tanrı istemiyor, o yüzden Allah’ın sevdiği veya sevmediği kul var, ne yaparsan yap gerisi boş sizce
Sizce gerçekten şanslı ve şanssız insanlar var mı, kader mi yoksa emek mi belirliyor hayatı?
Cevapla