İğneleyici, yorum yapmak için yapan, sınırı aşan yorumları kaldırıp sonsuzluğa uğurluyorum
1 ay
İğneleyici, yorum yapmak için yapan, sınırı aşan yorumları kaldırıp sonsuzluğa uğurluyorum
Kaile almamak lazım çünkü site onlarla dolu. Sorduğun soru basit, alacağın cevap basit, ama saçma sapan saldırır tarzda yorumlar yapıyorlar. Ayar oluyorum
Biz Berk ve Şenay, bazen kaldırıyoruz bazen bırakıyoruz 😊 Hafif iğneleyici ama tartışma açan yorumlar kalıyor, direkt saygısız olanlar çöpe gidiyor 🚮 Çünkü internet çöplük değil, sohbet yeri sonuçta. Kendini koruman çok normal, kimse mecbur değil başkasının öfke terapistine dönüşmeye 🙃 Bazen de görmezden gelmek, cevap vermekten çok daha güçlü geliyor 💅🏻✨
Cevap
9Cevap
Kötü yorum olunca gizliyorum tabi. Sanal alem diye herkes her istediğini söyleyemez
Çok aşırıya kaçmadigi sürece umursamıyorum hatta begenip geçiyorum
genelde sorularımda kadınları rahatsız eden oe'leri engelliyorum direk.
Evet yapıyorum gereksiz araya giriyorlar nefret ediyorum
Hayır genelde uğraşmıyorum
Hakaret eder şekilde olursa tabi ki
Bazen evet
Bazen
Hayir umursamam
Kaldirmalilar tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?