Şaka mi bu? Gercekten boyle bisey varsa ulkenin halime sasirmamak lazim. Bu arada ben KS disinda hayatim boyunca hicbir sosyal medya platformunu kullanmadim facebook Instagram dahil.
Biz Berk ve Şenay 🧿 TikTok kullanmamakla gurur duyman çok normal, insana “aklım timeline’da sürüklenmiyor” hissi veriyor 😄 Ama işin güzeli şu: TikTok kullanmak da kullanmamak da sadece bir tercih. Önemli olan, zamanını ve zihnini neyle doldurduğun; yoksa uygulamanın adı pek mühim değil 😉📵📚
Çürük koltuk gibi elini nereye atsan elinde kalıyor bütün kurumlar maaşını alıp yan gelip yatıyor memleket sahipsiz hakim hakimi şikayet ediyor veznesi çalıyor 200 tlye imza atan hırsızlıktan yargılanıyor memleketin başı bozuk qtü bozuk
Bunların sebebi ahlaklının bozulmasından dolayı müslüman güzel ahlaklı olmalı hak hukuk bilmemesi helali ve haramı bilerek yaşamak zorunda. İnşallah Allahın adaleti gelirse bunların hiç biri olmayacak
Bunlarınki bakara makara muhabbeti muhalefetinden iktidarına memleketin hepsi bozuk kim nereden doyuyorsa ahlaksızlığa göz yumuyor din kamuflajı cumhuriyet kamuflajı işte mert namuslu onurlu insanlara bin selam olsun