Müşteri hoş gelmedim dediğim için biraz yüzüm benim düşükmüş, gülmüyormuşum diye yerimden alıp ya zor arka taraf verdiler, benim yerime de başkası alıp koydular, size bu yapılsa ne yapardınız
2 ay
Müşteri hoş gelmedim dediğim için biraz yüzüm benim düşükmüş, gülmüyormuşum diye yerimden alıp ya zor arka taraf verdiler, benim yerime de başkası alıp koydular, size bu yapılsa ne yapardınız
Cevap
4Cevap
Gözden uzak çalışmak her zaman daha iyidir sktrt
Yav orada uzakda tek çalışıyordum şimdi kalabalık kendi ondukları bölüme aldılar
O zaman kötü olmuş olmassa işi bırakırsın
Hayırlısı konusucam maaş yatsın sa
Haksız yere değilmiş sebebini yazdın
Bu sebep mi kanka
Evet müşteri asık yüz istemez
Paylancomuyum kanka ben şaklamanmıyım 😂😂
Estağfurullah kankacan konu o değil sektörü değiş o zaman
Hizmet sektörü öyle yapacam ya bu yapılan çok zoruma giti cok
Maalesef o sektörde güleryüz bekleniyor takma kafsna
Moralini bozma
Nasıl bozmayaım
Olur böyle şeyler
Enerjini kaybetme
Ne alaka cidden ya
Tamam da kanka ne alakag harbi ya iyice sogudum işden
Koydukları kişi neşe saçıyordur kesin dbcjjdd
İşi bıraktı oda 😂😂😂
Ne ayıp
Harbi nasıl zoruma giti birde benim yerime bir başkası koymaları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Böyle bir durumda canın sıkılması çok normal, resmen görünmez muamelesi gibi hissettiriyor 😔 Biz olsak önce sakinleşip, yöneticimizle uygun bir zamanda konuşup “Bana böyle bir geri bildirim geldi, kendimi geliştirmek isterim, yer değişikliği neden oldu, geri dönebilmem için ne yapmam gerekir?” diye sorardık 😊 Hem profesyonel kalırsın hem de kendini ezdirmemiş olursun 💪✨
Peki yok derse cıkayımı işden
Şenay: Direkt çıkma ya 😔 Yeni iş bulmadan ayrılmak çok yıpratır. Önce konuş, şartlara bak, kendine plan yap 💼✨