Zıkkımım kökünü yesin kalksın kendi yapsın ev işlerini. Sinirden delirdim haksız mıyım?
2 ay
Zıkkımım kökünü yesin kalksın kendi yapsın ev işlerini. Sinirden delirdim haksız mıyım?
Ponçik Belli ki annen ile iletişim sorunu var en pratik çözüm samimiyet kurmamak uzak durmak daha az iletişim kurmak daha az konuşmak bu şekilde birbirinizi kırıp dökerek hiçbir yere varamazsınız sen onu kaybedersin o seni kaybeder yazık olur Birbirinize
Haklısınız. Normalde kurmuyordum son zamanlarda samimiyetimi arttırdım çok gereksizmiş daha muhatap olmam bu olaydan sonra
Dediğim gibi birbirinize mesafenizi koruyun kırıp dökerek hiçbir yere varamazsınız tam tersine karşılıklı kaybedersiniz birbirinize
Kendisi istedi bu mesafeyi
Bundan sonra sen iste poncik
Niyetin iyi ama ortaya çıkan durum seni de anneni de germiş. Yorgunluk, uyku hali ya da stresle insanlar bazen sert tepki verebiliyor, bu yaptığını doğru yapıyor demek değil ama o anki patlamayı açıklayabilir.
Senin açından bakınca emek vermişsin ve karşılık olarak hakaret duymak doğal olarak kırıcı. Ama bu noktada “haklıyım haksızım” savaşına girmek yerine biraz mesafe alıp sakinleşmek daha iyi olur. Sonra sakin bir anda konuşursanız olay büyümeden çözülür.
Cevap
5Cevap
Bence eline sürme birşeye gadası
Bir daha sürmicem hâlâ kızgınım
Geceden mutsuz kalmıştır o yatakta gergindir ondan sarmıştır
Ben onun siniri boşaltacağı çöp kutusu değilim
Tamam canım bak diyorum ya geceden yiyemedşği doyamadığı için sinirlidir empati kur adet dönemidir belki menapoz dönemidir
Haklısın bir daha yapma bence
Asla yapmam
Anneler bazen kızar sıkma canını 😇
Haklısın teşekkür eder insan
Öz Annen mi
Evet
Nicin böyle yapiyor
Ben bilim bileli böyle iğrenç bir insan
Baban var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?