Metal teknolijisi okuyan bir bayana yaklaşımıniz nasıl olur?

Metal teknolojisi okuyorum Dünya'da metal üzerine tek bölümü olan bir okulda lise son öğrencisiyim. Bayanlar için pek uygun olmayan bir meslek en başlarda, isteyerek geldim sayılmaz kaynak atölyesinde çizimler yapiyoruz 40 erkek varsa 5 kız. Bilgisayarda çizimler yapiyoruz ve demir eritip diğer bir demir parcasiyla kaynatıyoruz falan falan. Kızlarin erkeklerden daha becerikli oldugunu soyluyor hocalarımız hep. Lise birinci sinifta dershane hocamın önerisiyle gelmistim ikinci sene degistirmek istedim fakat egitim kalitesi yuksek dsiplinli bir okul ve ilk defa bir okulda hocalarımı cok sevdim, o yuzden gitmedim. Metal teknolojisinin çalışma alanları baya geniş. İnsanlarin bana karşı tepkileri AAA! Nasıl yapiyorsun nasıl seçtin bu okulu hiç okuma daha iyi gibisinden ve beni huzursuz ediyor. Ama beni mutlu ediyor o lacivert önlüğü giyip saçımi umursamadan bir topuz yapip oksi gaz gözlüğümü takmak. Sizin düşünceleriniz neler? Erkeklerin yapabildiklerini kadınlar yapamazlarmı bu tepki niye anlamıyorum sonuna kadar gidicem ben bu alanda kendimi dahada geliştiricem.
Metal teknolijisi okuyan bir bayana yaklaşımıniz nasıl olur?
Cevapla