2 ay

Gassalların elinden yemek yemek sizce iğrenç mi yoksa abartılan bir takıntı mı?

Bazı insanlar gassallerin elinden yemek yemekten çekinirler hatta iğrenirler. Elleriyle ölü yıkıyorlar diye. Siz ne düşünüyorsunuz?
Gassalların elinden yemek yemek sizce iğrenç mi yoksa abartılan bir takıntı mı?
Cevapla