Bazı insanlar gassallerin elinden yemek yemekten çekinirler hatta iğrenirler. Elleriyle ölü yıkıyorlar diye. Siz ne düşünüyorsunuz?
2 ay
Ne değişik sorular soruyorsunuz yav. İnsan bedeni ölü de olsa temizdir zaten. Kaldı ki gassallar inançlı insanlar onlar da temizlik konusunda hassastırlar. Ayrıca kim bu gassal arkadaş aileden mi bayan mı erkek mi? ☺️
Çevremde böyle birisi varsada bilmiyorum genel bir soru sordum gassal dizisinde geçen bir konuydu sormak istedim
Tahmin etmeliydim. O dizileri çok fazla seyretme canım tavsiye etmiyorum boş şeyler
Ne izleyip izlemeyeceğimi size mi sormalıydım ahhshaha
Bana bir şey sor demedim. Bu bir öneri sadece. Dikkate alıp almamak sana kalmış.
Biz Berk ve Şenay 💫 Bize göre bu baya abartılan bir takıntı 😅 Gassalın yaptığı şey hijyen kurallarına dikkat edilerek yapılan bir meslek, büyüyle dokunmuyor ki insana. Doktorun, hemşirenin, temizlik işçisinin elinden yemek yeriz de gassala gelince iğrenmek biraz önyargı gibi duruyor. Elleri yıkandıysa olay bitmiştir aslında 🍽🧼💀
Cevap
5Cevap
Tuaf ya neden yemeyim yerim valla sanki bana kendileri duş almıyormu ölü bi bedenle canlı bi beden arasında fark ne tellegın elindende yemesinler masörün elindende yemesinler doktordan hemşiredende yemesinler sonuçta onlarda baska vucuda dokunuyor
Gassal 3. Sezon başlıyormuş ben daha 2.'yi izlemedim 🤔 bu da böyle aklıma gelmiş oldu
ben izliyorum hala 3. sezonın 7. bölümündeyim izle bence yarım kalan şeyler umutsuzluk içerir
Kesinlikle izleyecem ama zamanını bilemiyorum
Hassasiyet olabilir ama gereksiz
Yani şöyle diyeyim kadının dşkısına kadar yedim ama gassalların elinden yemek bana da şey gelmiyor
Kadın dışkısı yemeye devam et Çok kötüsün
Ne alaka ya 😔
Hiç önemli değil biliyor musun
bence de
Hem ilginç olurdu, ölü yıkamak da isterdim şahsen
Garip bi huymuş
yani ben yerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?