Bugün kalp kontrolüm vardı, ultrasonla kalbime bakıyorlardı 2 doktor 1 sekreter de bilgisayar başındaydı
Kalp kontrolünde yatış pozisyonu ve sola doğru dönük olmamız lazım, doktor 10-15 dk falan baktı bana, kalbinde ufak bir delik olduğunu söyledi bir de sırtüstü dönmemi istedi, dönerken yere yapıştım, 18 yaşındayım, daha ilk defa bu doktora geldim öyle böyle utanmadım, ben gittikten sonra gülmüşler midir
Kafama kalbimin delik olduğunu değil de bu konuyu taktım, yüzlerine bakamadım adamların
Kalp kontrolünde yatış pozisyonu ve sola doğru dönük olmamız lazım, doktor 10-15 dk falan baktı bana, kalbinde ufak bir delik olduğunu söyledi bir de sırtüstü dönmemi istedi, dönerken yere yapıştım, 18 yaşındayım, daha ilk defa bu doktora geldim öyle böyle utanmadım, ben gittikten sonra gülmüşler midir
Kafama kalbimin delik olduğunu değil de bu konuyu taktım, yüzlerine bakamadım adamların
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer