2 ay

Bütün rezil anılarınızı unuttun çabuk buraya gelin 🥲?

Bugün kalp kontrolüm vardı, ultrasonla kalbime bakıyorlardı 2 doktor 1 sekreter de bilgisayar başındaydı
Kalp kontrolünde yatış pozisyonu ve sola doğru dönük olmamız lazım, doktor 10-15 dk falan baktı bana, kalbinde ufak bir delik olduğunu söyledi bir de sırtüstü dönmemi istedi, dönerken yere yapıştım, 18 yaşındayım, daha ilk defa bu doktora geldim öyle böyle utanmadım, ben gittikten sonra gülmüşler midir
Kafama kalbimin delik olduğunu değil de bu konuyu taktım, yüzlerine bakamadım adamların
Bütün rezil anılarınızı unuttun çabuk buraya gelin 🥲?
Cevapla