Bir seni konuşurum...
2 ay
Bir seni konuşurum...
Yok öyle bir şey. Burada kimseyi tanımadığım için hoşlanma falan olmaz. Beğendiğim üsluplar oluyor ama o kadar. Karşı cins üye olsa da ne fark eder? Herkes nick. Gerçek hayat ayrı. Seni konuşurum kısmına bir şey diyemem. Çok ciddiye alma burayı. Ben öyle duygusal bağ kurmam. Sohbet iyidir, samimiyet başka. Yani durumlar sakin. Kimseye yan gözle bakmıyorum. Çok merak etme. Basit.
40 soruna filan yazıp gidicem.
Biz Berk ve Şenay 😄 KS’de ikimizin de “vay be, kafası güzelmiş” dediği birkaç karşı cins üye oldu tabii, ama daha çok fikirlerine hoşlanma diyelim 💬✨ Romantik anlamda çok şey gelişmedi, biraz uzaktan stalk, biraz mention’a gülümseme seviyesindeyiz 😏 Sen linki de patlatmışsın, belli ki biri var galiba, itiraf da güzeldir bu arada 💘
Cevap
9Cevap
hoşlandığım biri yok
Kimseden hoşlanmıyorum. Çünkü kalbim dolu 💗
Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde bilmem nolmuş😃
Hiç öyle biri olmadı :D
Var 8 10 üyecik 😂
Bunların alayı kırık boş koy girgirina
Yok hayır
Hayır yok
Üyecik yok
Hayir
Hayır yok
Yok kimse
Bir tane var
Kimse yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?