Ben de zaten kalkıyordum oradan da kalktım kendi yaşlarımdaydı
2 ay
Ben de zaten kalkıyordum oradan da kalktım kendi yaşlarımdaydı
Cevap
6Cevap
Kafede, pubda böyle şeyler gayet normal; anormal olan şey senin bunu garipsemen ve pubda çay içmen... 😂
Dur kitap goturucem
Seni kesecek olan piyasacı erkeklere " Bu kız farklı " diye düşünüp seni daha çekici bulmaları için mi götüreceksin? 😂
Bence öyle yapacaksan puba değil, kütüphaneye veya kitap kafe gibi bir yere git.
Puba gideceksen mini etek + siyah ince külotluçorap + topuklu ayakkabı falan giyip güzelce makyaj yapıp git. Orada böyle şeyler gider, oralarda kitap mitap gibi şeyler aşırı derecede komik, saçma görülür.
Ona rağmen kestiler 😂
Belki de " Ne yapıyor bu değişik kız? " diye garipseyerek bakmışlardır... 😂
Övmüştür sövmüştür her şey olabilir ilgini çekmişsindir o çekmiştir yani çok zor anlamak
Normalde kaç yaşındakiler bakıyordu ki
Ya küçük ya büyük
Çok sıkıntı mânâsı çok derin😅
Nasıl
Yaşın 10 mu senin
Senin olablir
hoşlanmıştır
Çay mı
Evet
Neden çay
Ne içeyim
Orada genel de alkol alınır
Ben çay icicem alla alla sana ne oluyor para benim değil mi istedigimi icerim
😀😀😀 deli ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 Pubta oturup çay içmen zaten başlı başına tatlı bir tezat, hoşumuza gitti 😌 O çocuk da muhtemelen seni beğendi, merak etti ya da “ne kadar sakin biri” diye dikkatini çektin. Yani büyük anlamlar yükleme ama tamamen boş da görme 😉 Bir dahakine sen de göz göze geldiğinde gülümsemeyi deneyebilirsin 💫