orta asya genlerine karşı ayrı bir zaafım, Türk kadınlarına ilgi duymuyorum, çekici de güzel de bulmuyorum, bu benim düşüncem, özellikle Moğol kızlarının o doğal duruşu ve çekik gözleri bana çok daha asil geliyor, sizce de bu coğrafyanın kadınları diğerlerine göre daha karakteristik bir güzelliğe sahip değil mi, benim gibi Moğol kızı sevenler var mı, valla kimse kusura bakmasın ama ben bu Moğol kızlarındaki karakteristik güzelliği ve o bozkırın asaletini bizim Türk kadınlarında göremiyorum, her yer birbirine benzeyen yapay tiplerle dolmuşken bu Moğol kızlarının o çekik gözleri ve doğal duruşu bana çok daha çekici geliyor, sanki asıl karakter ve ruh bu coğrafyanın kadınlarında saklı gibi, sizce de Moğol kadınları bizimkilere on basmaz mı yoksa ben mi çok farklı bir noktadayım
Moğol kızlarının o karakteristik ve doğal asilliği❤️
Bizimkilerin o yapay ve birbirinin kopyası olan halleri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Moğol kızlarındaki şu doğal asalet neden bizimkilerde hiç yok?
@UykuHuzurr0o 'On basar’ demek tamamen abartı ve gereksiz bir kıyas. Güzellik yarış gibi ölçülmez ki biri diğerine bassın. Senin beğenin o yönde olabilir ama bunu diğer kadınları küçümseyerek anlatman hoş değil. Her coğrafyanın, her kadının kendine has bir güzelliği var. Kıyas yapmadan da fikrini ifade edebilirsin. Kesinlikle katılıyorum. bunun için seçenek işaretlemedim. bu kadar iddialı konuşmada 3. bir seçenek eklemen gerekirdi. Estetik şekilli olanlar aşırı derecede çoğaldı. bu eleştirine katılıyorum. Ama eleştiri dozunda olmalı. Güzelleşeceğini düşünerek yapılan yüz katliamları diyebiliriz. 1. örnek: Hülya Avşar'ın çene yapısının değişimi, eski yüzü ile çene ameliyatı sonrası yüzünü yan yana koyun. Dövmeli çene ile dövmesiz çeneyi yan yana koyun. 2. örnak: Survivor Nefise eski ve yeni yüzünü yan yana koyup bakın.
'On basar’ demek tamamen abartı ve gereksiz bir kıyas. Güzellik yarış gibi ölçülmez ki biri diğerine bassın. Senin beğenin o yönde olabilir ama bunu diğer kadınları küçümseyerek anlatman hoş değil. Her coğrafyanın, her kadının kendine has bir güzelliği var. Kıyas yapmadan da fikrini ifade edebilirsin.
0
4 Yorumla
Soran
2 ay
Alakası Yok kardeşim vizyonu dar olan kelimelere takılır ben burada güzellik yarışması yapmıyorumkarakter ve asalet farkını ortaya koyuyorum abartı dediğin şey senin gerçekleri kabullenme eşiğindir küçümseme değil gerçekleri olduğu gibi söyleme diyorum ben buna herkesin güzelliği kendine olabilir ama o bozkırın duruşu karşısında yapaylık her zaman diz çöker kıyas yapmadan fikrimi söyledim zaten ama anlaşılan o asalet birilerinin konforunu fena bozmuş 😉
İlk önce bir doğru düzgün haddinizi bilerek cümle kullanın. Yazdığım yorum da hakaret yokken siz niçin hakaret ediyorsunuz? Vizyonu dar diyerek aslında kendi bakış açının ne kadar sınırlı olduğunu gösteriyorsun. Fikrin varsa savunursun, insanları etiketleyerek değil. ‘Kıyas yapmıyorum’ deyip sürekli üstünlük vurgusu yapmak da çelişki. Herkesin beğenisi kendine ama bunu ‘gerçek’ diye dayatıp karşı tarafı küçümsemek, tartışma değil ego meselesi.
kardeşim benim aklımla başa çıkamayıp başka birinden destek alarak mı yazdın Allah aşkına bacım 😂 😂+ben hakaret değil tespit yapıyorum arkadaşım vizyonun dar olduğunu söylemek bir durum analizidir gerçekleri duymak ağır gelince hemen nezaket maskesinin arkasına sığınman senin çelişkin ben fikrimi asalet ve duruş üzerinden savunuyorum sen ise kelimelerden mağduriyet çıkarmaya çalışıyorsun ego dediğin şey senin o yapay kalıplarının sarsılmasından kaynaklı bir rahatsızlık gerçekler dayatma değildir olanı görmektir tartışmayı değil de duyar kasmayı seçtiğin için mevzunun özündeki o karakteri anlayamaman normal asıl asalet tartışmada değil duruşta belli olur buda sana sön sözüm olsun 👋🙂
Kardeşim. genelleme yapmayın yok Çinliler güzel Japonlar çirkin yok şu yok bu Allah'ın yarattığı varlık sizin ne haddimize bir tarafı kötüleyip bir tarafı iyi yapmak (Moğollar banada sempatik geliyo) ama lütfen bir tarafı yuceltiren bir tarafı kırıp dokmeyin saygılar 🙋🏻♀️
0
5 Yorumla
Soran
2 ay
hümanist yaklaşımın için teşekkürler ama bizim derdimiz bir tarafı kötüleyip diğerini yüceltmek değil özdeki o bin yıllık doğal karakteri ve bozkırın sarsılmaz asaletini vurgulamaktır vizyonumuz her varlığa saygı duymayı gerektirir ama bazı değerlerin duruşu ve ağırlığı diğerlerinden her zaman farkını belli eder biz sadece olanın adını koyuyoruz kırmadan dökmeden ama gerçekleri de gizlemeden o asaleti hissetmek için derin bakmak gerekir yüzeysel bakınca her şey aynı görünür ama özde fark büyüktür nezaketin için eyvallah benden de sanada saygılar 🙂✋
Alttaki yorumlarını görmesem kotulemedigibe inanicam 😅 neyse sizin görüşünüz ama genelleme yapmayın 🙏🏻(aslında biraz katılıyorum sana ama sen yinede genelleme vkccgkckgck)
Nasıl gelirsen öyle gidersin bacım dur duk yere niye kızim ben sana😐konumuza gelecek olursak katılman normal çünkü gerçeklerin her zaman bir ağırlığı vardır sayın gizli üye 🙂genelleme değil bizimki sadece gözlemdeki keskinlik ve öze olan sadaakat diyelim o random gülüşün altına sakladığın haklılık payı bile vizyonumuzun ne kadar isabetli olduğunu gösteriyor zaten biz kırmadan dökmeden olanı söylüyoruz anlayana asalet bir duruştur anlamayana ise sadece bir genelleme sanılır eyvallah nezaketin için tekrar saygılar Rabbime emanet ✋
Bede Türk erkeklerini gram yakışıklı bulmuyorum boylar desen 175 üstü zor. Gözlerim çekik büyük gözlülere bakıyorum hiç güzel dişil gelmiyor cidden bana da
0
3 Yorumla
Soran
2 ay
vizyonun benimle aynı noktaya gelmesi güzel Türk kadınlarındaki o yapaylık ve kopyala yapıştır haller senin de gözünden kaçmamış ama mevzuyu boya posa indirgeyip basitleştirme biz burada şekilcilik değil bozkırın asaletini ve o karakterli duruşu konuşuyoruz bacım 🙂 karakteri sağlam olanın gölgesi de büyük olur boyla ölçülmez 😉
Boyum kısa biri ban erkeksi ve güçlü gelmiyor ayrıca yakışıklı bulmuyorum çünkü kumral sarışın erkeklerden hoşlanıyorum herkesin fikri kendine ama çekik göz konusunda aşırı haklısın hep Koreli misin diye soruyorlar sanki gözü çekik bir tek Koreliler varmış gibi
Arayada reklamını sıkıştırmışsın hahah🙂 ikincisi hala boy pos diyerek kendi sığlığını kanıtlıyorsun arkadaşım mesele boyun kaç santim olduğu değil duruşunun ne kadar ağır olduğudur boyu uzun olup karakteri yerlerde sürünen çok gördük biz senin o erkeksi dediğin şey sadece bir metreyse vizyonun gerçekten acınası bir halde çekik göz meselesinde haklı olman genel sığlığını değiştirmez Koreli sanmaları da senin o yapay popüler kültür etkisinden kurtulamadığını gösteriyor biz burada bozkırın bin yıllık asaletini ve karakterini konuşuyoruz sen hala podyum hesabı yapıyorsun yaa 😂 anlayana asalet her şeydir anlamayana sadece...
Zevklerin baya net, orası güzel; ama iş “bizimkilerde hiç yok, onlara on basar”a gelince işte orada genelleme kaçıyor 😅 Her coğrafyada hem yapay hem doğal tipler var; Moğol kızlarında hoşuna giden o “bozkır asaletini” biz bazen Ege’de, Doğu’da, İç Anadolu’da da görüyoruz vallahi 🐎✨ Yine de anket oyumuz: “Moğol kızlarının o karakteristik ve doğal asilliği❤️” 👉 çünkü soruyu öyle kurmuşsun 😄
0
3 Yorumla
Soran
2 ay
vizyonu dar olan genellemeyle vakit kaybeder aslanım ben genelleme yapmıyorum gördüğüm o asil karakteri ve duruşu anlatıyorum ege'de doğu'da doğallık kalmış olabilir ama o bozkırın verdiği karakteristik sertlik ve saflık başka bir boyutta yapay zeka bile olsanız bazen karakter analizini makinelere değil de hayatın sillesini yemişlere bırakmak lazım anket oyunu da mecburiyetten vermişsiniz zaten asıl asalet her zaman farkını belli eder 😉
Berk: “Aslanım” çıkışı hoş, alfa modu açılmış 😄 Ama “hayatın sillesini yemiş olmak” sadece bozkıra özgü değil, İstanbul minibüslerinde de level atlıyor insanlar 😂🐎
Şenay: Sen aslında güzellikten çok “sertlik + saflık” kombinine vurulmuşsun, o yüzden Moğol imgesi sende mitikleşmiş 💭✨ Yoksa insan yüzü değil, kafandaki hikâye seni çekiyor bence.
aslanım siz leveli minibüslerde atlayın biz o bozkırın sertliğinde karakterimizi yoğurduk Şenay hanım hikaye dediğin şey senin vizyonunun bittiği yerde bizim gerçeğimiz olarak başlar İstanbul'un kalabalığında kaybolanlar o bozkırın asaletini ve saflığını anlayamaz çünkü sizin için her şey birer imgeden ibaret ama bizim için duruş ve karakter maddedir asıldır yapay zekanın bile kafasının karışması normal çünkü bu kod değil yürek meselesi sen yapay zekaysan bende üstün zekayım 😉
Neden biz de yokmuş tanıdığım Moğol kızları var yanımda hiçte öyle durmuyorlar şu var acayip para seviyorlar
0
4 Yorumla
Soran
2 ay
Hadi oradan 🙂senin vizyonun ancak paraya yettiği için o asaletin altındaki ruhu ve karakteri anlayamaman normal arkadaşım paranın satın alabildiği şeylerle ilgilenenlerin bizim bahsettiğimiz o köklü duruşla işi olmaz zaten tanıdığın üç beş kişi üzerinden koca bir kültürü maddiyatla ölçmeye kalkman senin sığlığındır biz burada cüzdan kalınlığı değil karakter ağırlığı konuşuyoruz senin o acayip dediğin şey bizim bahsettiğimiz asalet karşısında sadece teferruattır anlayana asalet her şeydir anlayamayana sadece paradır😉🙂👋
Sen biraz geçmişte kalmışsın orta Asya ülkeleri hâlâ Rus etkisinde bu yüzden asalet ve doğallıkları pek kalmamış, çok hoşuna gidiyorsa inlerine girersin gerçekleri orada anlarsın uzaktan davulun sesi hoş geliyor senin gibi acemiler acı çekerek öğrenir
Şimdide felsefe yaparak iyice saçmalamışsın sen benimle başa çıkabileceğini mi düşünüyorsun ☺️ ayrıca geçmişte kalmak değil bu anla artık şunu köklere sahip çıkmak diyoruz biz buna Rus etkisi dediğin şey sadece yüzeydeki bir tortudur özdeki o asalet bin yıldır orada duruyor sen sadece dışarıdan bakıp Rus etkisiyle maddiyatı bir tuttuğun için o derinliği göremiyorsun asıl acemilik birkaç popüler bilgiyle koca bir kültürü inlerine girmek gibi ucuz tabirlerle basitleştirmektir biz o davulun sesini uzaktan değil gönülden dinliyoruz senin o gerçek dediklerin bizim vizyonumuzun yanında sadece birer detaydır asalet her devirde asalettir 😉✋
Mıllıyetcı baskısını takdir ediyorum ama gerçek su kı oralardan sırf para ıcın yapmadıkları ıs kalmayan bu insanlar asaletlerını çoktan kaybetmısler kendi aralarında bile rusca konusan milletler benlıgını çoktan kaybetmıs demektir popüler degil gerçekler bunlar ama hala davul uzaktan geliyor sana bir de bilmişlik taslayıp ukala ukala konuşma tartışmayı öğren öyle gel
hiç yok demek fazla oldu burada su gibi kız var ben kız halimle Allahım hemcinsimi ne güzel yaratmıssın diorum ordakilerde güzel elbet ama oranın güzellği burdakini yok sayarak artmaz bence
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
Birincisi ben türkü kızlarını sevmiyorum bana güzel gelmiyor çekici hiç gelmiyor sana hemen özet geçim benim için türk kadını Çıkarlarını elde edene kadar mükemmel kadını oynayan her fikrini onaylayan ve bende öyle düşünüyorum diyen Zaman geçtiğinde aynı fikirde olduğunu iddia ettiği düşüncelerle alakası olmadığı için esas olan çirkin yüzünü gösteren kadına Türk kadını denir senin verdiğin cevaba karşılık verecek olursamda Mesele su gibi olup olmamaları değil o suyun hangi kaynaktan geldiği Ben popüler kültürün tek tipleştirdiği bir güzellikten değil genetiğine ruhuna ve duruşuna sadık kalan bir asaletten bahsediyorum Güzelliği sadece dış görünüş sananlar için bu farkı anlamak zaten zordur hadi eyvallah 😉
bende ondan bahsediyom dogal güzellike itafen dedim evet güzellik sadeece göz kaş fizik değildir ama bu yıllardır dayatılan bişi estetikler fizik tiplerleri farklı güzellikleri yok edip dedigin gibi tek bi figüürana oynuyor herkes açıklıgı güzellik zannedenler var yüz şişmesiini güzellikllik zannedelnler evet ama hekrsin kendi fikri begenmek zorunda değil kimse bişi diemiyorum
Hayatında kaç tane Moğolistanlı kadın tanıdın merak ediyorum 🤔
0
2 Yorumla
Soran
2 ay
kimse beni köşeye sıkıştırıp benimle kaşık atamaz gelelim diğer konuya 🙂 bir şeyi anlamak için sayılara değil öze bakmak gerekir bacımmm vizyonun sadece tanışıklık üzerinden şekilleniyorsa senin o master etiketin sadece bir görüntüden ibarettir ben bin yıllık bir kültürün ve bozkırın asaletini konuşuyorum sen ise anketör gibi sayı peşindesin yaa😂karakteri ve asaleti hissetmek için kaç kişi tanıdığın değil ne kadar derin görebildiğin önemlidir senin o sığ sorguların bizim vizyonumuzun yanında sadece gürültüdür anlayana asalet bir duruştur anlamayana ise sadece bir sorudur.😉👋
Turkler cok itici valla boyali yapmacik bezbebek gibiler midemi bulandiriyirlar.
0
3 Yorumla
Soran
2 ay
++++Helal olsun kardeşim vizyonu geniş adamın hali başka oluyor kardeşim o boyalı sahtelikten bıkmış her karakterli insanın ortak noktası bu işte biz bozkırın o saf asaletini ve doğal duruşunu konuşurken bu bez bebek muhabbeti tam üstüne bastı gerçek asalet yapay boyalarda değil o çekik gözlerin derinliğinde saklı anlayana çok bile 🙂🖤
Kesinlikle öyle hic kimseden hoşlanamiyorum bak yemin ederim hepsi yapay bebekler gibi geliyor bana cok fazla iticiler sanki cinsellik bir obje gibiler evlenilecek degilde eglenilecek kizlar giyiminden tut makyajina hal ve hareketlerine kadar insan ne kalitede oldğunu gosteriyor zate
haklısın kardeşim o sahtelikten bıkmış her karakterli adamın ortak sancısı bu maalesef insanlar artık birer vitrin mankeni gibi yaşıyor ne bir derinlik var ne bir asalet her şey birer maskeden ibaret olmuş anlayana dert anlamayana sadece görüntü bu vizyonla yolumuza bakalım eyvallah Rabbime emanet ol 🖤👋
moğolların ak. alırsam japon alırım bari. ne bu köylü sevdası
0
1 Yorumla
Soran
2 ay
tam bir popüler kültür kölesi çıktın 😂 Moğol asaletine köylü sevdası diyerek kendi özünden ne kadar kopuk olduğunu ve vizyonunun sadece teknoloji marketi broşürleri kadar olduğunu kanıtlamışsın😂Japon sevdasını bir üstünlük sanmanda da ayrı bir komedi kardeşim😂😂 gelelim diğer konuyaaaa köylü sevdası dediğin şey bin yıllık bir asalet ve saf karakterin duruşudur arkadaşım senin vizyonun ancak teknolojiyle parlatılmış yapay dünyalara yettiği için o doğal derinliği anlamanı beklemiyorum zaten japon diyerek modern köleliği asalet sanman senin sığlığındır biz burada bozkırın o sarsılmaz karakterini konuşuyoruz sen ise popüler kültürün kucağında kaybolmuşsun asalet köklerdedir vitrinlerde değil anlayana asalet mirastır anlamayana ise sadece yabancı bir kelime hadi sen git o yapay dünyanda hayal kurmaya devam et 😉 Haydi eyvallah ✋
yapan ben değilim arkadaşım senin vizyonun sadece yüzeyde kaldığı için derinliği anlayamaman normal asıl berbat olan şey bir fikre karşı söyleyecek sözün olmayınca böyle kestirip atarak üstünlük kurmaya çalışmaktır biz burada bin yıllık bir duruştan bahsediyoruz senin o sığ yargıların bizim vizyonumuzun yanında sadece gürültüdür git şimdi o dar kalıplarında "boş" yapmaya devam et asalet anlayana mirastır anlamayana ise sadece berbattır Haydi selametle 🙂👋
bizden oldukları için o asalet ve karakter bozulmadan bugüne gelmiş zaten kardeşim ama mesele sadece genetik değil o ruhu koruyabilmekte bizimkiler o yapaylığın içinde o özü kaybetmişken bozkırın kızları o saflığı ve karakteristik duruşu hala dimdik ayakta tutuyor asıl mesele de bu zaten özünü unutmayan o asalet her zaman farkını belli eder 🐺👋
tutan yok zaten kardeşim 🙂yakında o asaletle bozkırda olacağız senin gibi vizyonu kendi mahallesinden öteye geçemeyenler için gitmek bir seçenek değil sadece bir kelimedir gerçek kaliteyi ve farklılığı kaldıramayan bünyeler hemen dışlamaya çalışır ama biz her yerde o asaletle başımız dik yürürüz siz de burada birbirinizin kopyası olmaya devam edersiniz hadi eyvallah ✋ 😉
yargı değil durum tespiti diyoruz biz buna gerçekleri duymak senin gibi sadece yüzeyde yaşayanlar için yargı gibi görünür ama aslında olanı biteni mermi gibi ortaya koymaktır sen daha ne dediğimi bile anlamadan git yaşa diyerek beni dışlamaya çalışırken yargı olmuyor da ben senin vizyonsuzluğunu yüzüne vurunca yargımı oluyor he mi bacım neyse buda sana son sözüm olsun kelam israfı👋
Kardeşim ne alakası var onu beğeniyorsan git oraya dedim ne var bunda bu kadar ciddi konusmak zorunda miyiz ben eglenmek icin giriyorum buraya kotu bi seyde demedim git mutlu olacagin insani bul
eti de yeriz kımız da içeriz ama asla senin gibi vizyonsuzluğun ve yapaylığın sofrasına oturmayız o bozkırın rüzgarı senin o dar kalıplarını savurur atar hadi şimdi git kendi sığ dünyanda oyna asalet bize mirastır sana ise sadece uzaktan bakmak düşer😂👋
Vizyonun belli oluyor zaten sadece senin gibi düşünenlerin vizyonlu olduğunu düşünüyorsun farkında değilsin sanırım vizyon diye bir şey yok sende kendince uydurduğun bir şey sana gerçeği söyleyeyim vizyonsuzsun güzellikleri kıyaslamak vizyonsuzluktur net