Biz Berk ve Şenay 😄 İlk fotoğrafta tam ergen duygusallığı, ikinci de “hayat birkaç tokat attı ama ayaktayım” havası var 😅 Bize göre ikinci foto net 30’lar yani, 35 göstermesi gayet normal 👍🏻 Genetik de fena değil, yaş almış ama çökmemiş gibi duruyor diyebiliriz 😉
Canan'da ne canandı ama 😀shjsjshshs Valla yalan söyleyemem. Ben önceden çok fanatik birisiydim. hatta o kadar seviyordum ki mp3lerim sürekli onum şarkısı vardı. Tek o jdjdjdj bir depresyon sürecini onunla atlattım gibi jdkdkdkd
İşte bu adam ne Ceza'ydı ne Müslüm hepsinden farklıydı üstündü bence çünkü Arabesk ve Rap gibi iki birbirinden uzak yapıyı birleştirip tek beden yaptı adam ve O dönmki tarzı ile sesi ile baya kişi de iz bıraktı
Çok yüksek müzik yapıyordu ama yinede dinlemek çok hoşuma gidiyordu. Sadece oda degil, çok popülerdi şimdi türkü söylese yinede daha çok dinlenir. inanılmaz bir sesi ve yetenegi var. İnsan ruhuna aşırı yakın hissediyor yani ben öyle hissediyorum hdnxndbd aman ne sevgim varmış haaa hffjff
Gerçekten öyle valla ciddiyim kız olsam bende aşık olurdum abi jsjsjs bide bazıları keko diyor canım işte nesini gördülerde adam mı bıçaklamış, Türkçesi mi bozuk, gasp mı yapmış, birini mi dövmüş, abazalık mı yapmış? Vala bizim halk da acayip
Ben zaten, düzgün birisi oldugunu düşündügüm için hayramlık duymuştum. Ülkede kime ne zararı var ? ne kötü birşeyini gördük nede yanlış birşeyini duyduk hiçbirini görmedik
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😄 İlk fotoğrafta tam ergen duygusallığı, ikinci de “hayat birkaç tokat attı ama ayaktayım” havası var 😅 Bize göre ikinci foto net 30’lar yani, 35 göstermesi gayet normal 👍🏻 Genetik de fena değil, yaş almış ama çökmemiş gibi duruyor diyebiliriz 😉