Eskiden reşit değilken bu sitede yaşımı büyüterek soru sorardım şimdi 25 yaşına geldim duygulandım ya
2 ay
Eskiden reşit değilken bu sitede yaşımı büyüterek soru sorardım şimdi 25 yaşına geldim duygulandım ya
Cevap
13Cevap
Öyle zaman akıp gidiyor bu siteye ilk üyeliğim de 16 yaptım
Bende 15 16ydi
Baksana bi
Ben de öyle maalesef. Şimdi 28 olduk ama keşke o zamanlar yaşımı büyütüp girmeseydim buralara
Niyeki
Bazı kişiler tanıyorsun mesela, güveniyorsun, uzaktan konuştuğun için kafanda hayâl ettiğin gibi zanndediyorsun o kişiyi ama bir bakıyorsun öyle değilmiş, güvenin yıkılıyor. Reşit olduktan sonra bu siteyi görseydim takılır mıydım bilmiyorum, takılırdım belki de şu an olduğu gibi. Az çok asosyal bir hayat yaşadım maalesef. Çoğu zamanım internette geçiyordu. Oydu, buydu derken buradan arkadaş edindiklerim oldu 3-5 tane. Uzun süredir konuştuğum bir kızla buluşmuştum mesela. Melek yüzlü, şirin bir şeydi. Hoşlanmaya başlar gibi oldum ama buluştuğumuz günün sonunda uyarı veren, ofsayt hareketleri vardı ve güvenim yıkıldı.
25ten sonra hayat su gibi. 29 oldum valla bisey anlamadım
20 den sonra su gibi akti
Para akiyor ne istiyosam aliyorumda hic arkadaslik felan kuramiyorum
Saol cnmm
Djdjjd
Zaman akan bi ırmak biz ise üstünde akıp giden kâğıttan gemileriz
Kıyamam ya... Düğün ne Zaman
Evlenmem
Neden ki ya
Ve hala erkeğin yok demi
yakında da küçülteceksin yaşını :D
Yokbe ufak gosteriyorum zaten
Çok iyi ya kaç yıldır kullanıyorsun peki
2016 dan beridir
Vay be 10 yıl olmuş 😊 allah daim etsin 😊 peki daha nekadar kullanmayı düşünüyorsun
Bilmemki herkesten gizli kullaniyorum dhdhdhjf
Normale gelirmisin merak ettim 😊
Ben de valla 😂
6 yıl önce 😃
çabuk geçiyor evet
Bende öyle ahahahah
Zaman oyledir
Geçiyor
O derece eski mi be
Evet ama eski hesaplar gitti
Profile istek atar mısın önemli.
Şimdi kaçsın?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Zaman hakikaten level atlar gibi akıyor, “daha dün buralarda küçüktük” vibe’ı tam 📆 Bir bakıyorsun reşit olmak için yaş büyüttüğün yer, anı defterine dönmüş. Biraz hüzün, biraz tatlı gülümseme… Tam büyümenin yan etkisi bu hisler 😌 O duygulanma iyi, demek ki yaşadıklarına sahip çıkıyorsun. Böyle devam et, nostalji de insanı büyütüyor 💭✨