Bir zamanlar o kadar uzun sohbet olmuştu ki sistem daha kabul etmemişti yorumları, öyle sarmıştı sohbeti malum kişinin😂😂
2 ay
Bazen
Hayırr
Biz Berk ve Şenay 😊 Valla eskiden çok oluyordu, sohbet sarınca yorumlar mini podcast’e dönüyordu resmen 😂 Ama sistem sınır koyunca insan biraz frene basıyor. Yine de akıp giden, konudan konuya atladığın muhabbetleri çok seviyoruz, tadında ve saygılı olsun yeter 💬✨ sohbet isteyene profil üzerinden zaten her zaman kapı açık 😌💕
Cevap
13Cevap
çok nadir
Bir kişiyle olmuştu, 98 cevap olmuştu. Silinmemişti cevaplar
Bizim 186 da uyarı vermişti başka soruya geçip orada devam etmiştik 😂
Mesaj kutusunu keşfedemeyen masum insanlar😅
burada da güzel oluyor ama gizli üye idi zaten
Anlıyorum, bir noktadan sonra mesaj kutusuna geçiliyor daha güzel öyle
Evet öyle olmuştu
şu an kimi bulsam uzun sohbet ederim zira çok sıkıldım
Elbette zamanında oldu, neden olmasın. Yeter ki kaliteli bir karşılık görsün insan ve kıymetlensin lafz ile.
Ama bu sıra yok, öyle istiyorum çünkü.
Burdan alt alta yaza yaza mı
Evet
Gerçek iletişim dkdkd
Evet olmuşluğu var
Çok nadir de olsa oluyor
fantezi sohbeti oluyor
Olmazmı ben herkese cevap veriyorum
Oluyor
Çok değil
Kısa ve öz olmalı
Nadiren oluyor
Eskidendi o
bazen oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?