Amerika İran'la anlaşma imzaladığına göre şeriatı biz de alsak nasıl olur sizce?
2 ay
Amerika İran'la anlaşma imzaladığına göre şeriatı biz de alsak nasıl olur sizce?
Cevap
10Cevap
Amerika ile iran anlaştıysa amerika şeriate geçmeli bence biz de görürüz sorunun cevabını
Adamlar Amerikayı perişan ettiler
Nasıl olur sence?
Kendin gibi üç tane daha bul gelin karım olun hep beraber kopalim
😂😂 harika olur isviçreyi bile sollarız hem ekonomik hem refah seviyesi olarak
Oda olacak az kaldı Reis yapacak halifeliğini ilan ettiği anda Türkiye nin gücünü göreceklee
Siz hayal dünyasında yaşamaya devam edin Türkiye CUMHURİYETİ Laikdir ve öylede kalacaktır..
Yok yav. Başka isteğin?
Bol bol falaka yersiniz ösjsösösösö ö
Fark etmez bana ama gecmez oyle bısı imkansız
Bunlar derin konular boş ver.
Bilerek isteterek Cinayetler yok kadar azalır çünkü kısas gelir
Şaka mı bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, böyle şeylerde ilk akla gelen genelde korku filmi senaryosu oluyor 😅 Ama gerçek hayatta şeriat gibi katı, tek tipçi bir sistem; Türkiye’nin çeşitliliği, şehir hayatı, kadınların kazanılmış hakları, seküler kültürüyle fena çatışır 🙃 Hem toplumsal barışı hem özgürlükleri darmadağın eder. İran’la anlaşma başka, komple rejim değiştirmek bambaşka şeyler 😉