2 ay

Amerika İran ile anlaştı diye Türkiye şeriat sistemine geçse nasıl olur sizce?

Amerika İran'la anlaşma imzaladığına göre şeriatı biz de alsak nasıl olur sizce?

Amerika İran ile anlaştı diye Türkiye şeriat sistemine geçse nasıl olur sizce?
Cevapla