Güncellemeler
2 ay
Bu nedir ya. Ben neyin derdindeyim bu kız hesabı açmış karakter yoksunu sözde erkekler neyin peşinde. Hiç mi beyniniz yok sizin?
Yeni yeni keşfediyorum ve utanıyorum. Kapalıyım bir de ne yapacağım bilmiyorum:(
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Kuzum hiç çekinme bende öyleyim kapalıyım mutlu olmaua bak ne dediklerine değil
İyi hoş diyorsun da, yarın bi gün bir yerde "aaa bu kız hem kapalı hem kızlara karşı ilgili" deseler ne olacaak?
Kimene sen hayatına bak mutlu olduğuna bak ben kapalıyım evliyim ve kız arkadaşımda var aynı evdeyiz eşimde durumu biliyor
Sen de mi erkeksin aw bi bitmediniz ya
Şimdi bir şey diycem sonra dedi olucak ne halin varsa gör
Ses at desek türlü türlü bahane uydurursun ama
Atarım sonra seni rezilde ederim
Tamam at hadi ben rezil olmayı kabul ediyorum
Ne oldu Mahmut sus pus oldun
Bende de o durum var ama çokta emin değilim kendimden
Anlıyorum
Evliyim iki senedir hislerim var ama elimide seviyorum yani duygulsrımı çözemedim
Kapalıymışsın bende kapalıyım 😀
Tamam harun bi sal artık ya. Ben neyim derdindeyim sen neyin derdindesin. Anladık erkeksin sal bi artık
Ha haaa ben değilim harun abi istersen numara vereyim ara gör görüntülü ama bence sen öylesin
Oldu ben de salğm arayacaktım hemen
Hadi abi hadi sen kadın düşür burdan
Ses atsana madem bu kadar inandırmışsın kendini kız olduğuna
Bu utanılacak bir şey değil yönelimini sen seçemezsin
Niye utanıyorsun hayatım gayet normal
Kapalıyım. Yani tesettürlü
Dinciysen sıkıntı
Yani aşırı bi dinci değilim o kadar