2 ay

Evliyim, boşanma aşamasındayım, canım çok sıkılıyor; burada insan gibi sohbet edebileceğim kimse var mı? (Sayfa 2)

Evliyim, boşanma aşamasındayım, canım çok sıkılıyor; burada insan gibi sohbet edebileceğim kimse var mı?
Cevapla