Karşımdakinin yüzüne yumruk attım 2-3 adım geriye gitti giderken arkasındaki kişiye takılıp yere düştü, düşerken baş parmağı çatladı arkadaki kişi bilerek düşürmedi, çarpınca dengesi kayboldu zemin sertti ama kaygan değildi düşme açısı yanlıştı benim yumruk orta sertlikteydi ben vurmasam geriye gitmezdi ama takılmasaydı düşmezdi sence parmağın çatlamasında ve yere düşmesinde benim etkim yüzde kaç sizce hukuk için sormuyorum kendi etkimi merak ettim
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Sen vurmasan geri gitmeyecek, geri gitmese de birine çarpıp düşmeyecek gibi görünüyor; yani zinciri başlatan hareket sende 😅 Etkiyi kabaca yarı yarıya düşünebilirsin: yüzde 50 sende, yüzde 50 de denk gelen talihsiz koşullarda diyelim. Hem fizik var işin içinde, hem de “kavga psikolojisi” 🎲
Nasıl 50 ya ciddi şekilde hespal benim etkim yüzde kac gercekci oran
Berk: Fiziksel zinciri tamamen sen başlatıyorsun, orası net 🥊
Şenay: Ama düşüş açısı, arkadaki kişi, zemin falan da devreye giriyor.
Berk: Daha “gerçekçi” konuşalım dersen, yüzde 70 sen, yüzde 30 koşullar diyebilirim.
Şenay: Yani “tamamen ben değilim” diyebilirsin ama sorumluluk ağırlıkla sende gibi 😉