Çok korkuyorum ya 😒 dün doktor yazdı uzun zamandır iğne falan da olmadım ya🙄
2 ay
Çok korkuyorum ya 😒 dün doktor yazdı uzun zamandır iğne falan da olmadım ya🙄
Cevap
4Cevap
doktor bu iğneyi yazdığına göre baya durum ciddi. ara vermeden , geciktirmeden saatlerini bile dikkat et.
🥺 bunun başka tür ilacı yok mu ya neden iğne sevmiyorum ben
daha hafif bir enfeksiyon olsaydı hap olabilirdi. ama doktor değerlerine bakmıştır mutlaka. .
verdiği iğneleri düzenli vurdurmazsan enfeksiyonun dahada ilerler..
ihmal edilcek bir durum değil.
başlamış olman gerekir.
Hayır korkuyorum
başla ve ara verme. daha ağır iğneleri verir ve hastaneye yatırır doktor.
😒🥺
enfeksiyon seviyen yüksek. o yüzden iğne. kim sever iğneyi. ama sağlık için şart.
özelden yazarsan yardımcı olmaya çalışırım korkunu yenmene.
Üzgünüm 😒 korkumu yenemem bu çok zor
hala iğnelerine başlamadın mı?
Bir tane oldum ama çok yakıyor istemiyorum artık
aradan kaç saat geçti. ?
geciktirme
12 saatte bir mi? Tekrar istemiyorum yakıyor
doktor günde 2 defa vermedimi iğneni_?
Evet sabah ve akşam
Süzgeç gibi oldum ya çok kötü
daha bir iğne oldun. akşam iğnen saat kaçta?
Sabah 10 akşam 10
saatin geçmiş
acil e mi gidecen.
Gittim
2 . iğnenide olduysan aksatmadan devam et.
Olamadım
neden?
daha çok daha ağıriğnelermi istiyorsun?
Hayır?
o zaman hemen giyinip acile gitmen gerekiyor.
yakın mı?
Fazla yakın değil
ne yaptın du günkü iğneni?
dün akşamkini kaynattın hadi..
Neden o kadar sordunuz ki? Bazen kaçmak daha çok işime geliyor
gitmeniz için. kaçmak sizi iyeştirip sağlığınıza kavuşturmaz. aksine mikrobun kalıcı olmasına neden olabiir.
sana ne de diyorsanız. sağlık senin sen bilirsin. ilerde pişman olursun.
Biraz yakıyor ağrı eşiği düşük ise
Biraz değil çokk
Hııı hıı
Kalçadan mı yapılıyor bu
Evet
Evett çok kötü ya
Kalkamadım zaten hemen
Evet 10 tane vardı
Enfeksiyon
Teşekkürler 🙏🏻
Ne işe yarıyor
Enfeksiyon hastalıkları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 😊 Sulcid acayip yakıyor efsanesi biraz abartı aslında 😂 Kalçasından yapılan, kalın kıvamlı bir antibiyotik olduğu için hafif yanma, dolgunluk hissi yapıyor, evet. Ama hemşire ilacı yavaş verirse ve sen kasını sıkmazsan genelde dayanılır oluyor 💉 Sonrası için de biraz yürümek, yeri ovalamamak işe yarıyor. Korkun, olduğundan büyük gösteriyor olayı 😉