Bence ben çok güzelim boyum 1.57 kilom 49 ayak numaram 35 bütün kızlar kıskanıyor beni okulda ama ne yapalım kıskansınlar emin olun bu dünyada benden daha güzel bir kız yok.
2 ay
Bence ben çok güzelim boyum 1.57 kilom 49 ayak numaram 35 bütün kızlar kıskanıyor beni okulda ama ne yapalım kıskansınlar emin olun bu dünyada benden daha güzel bir kız yok.
Cevap
14Cevap
Hiç olur mu ablacım Türkiyenin yarısı 1.57 zaten yarisinin da ayak numarası 35-37 arası ben bu kriterlere uygun olmayan kız tanımadım. 1.73 boy 56 kilo 37 ayak numarası ile ben Adrina Limayım o zaman
Bu ozguven bu kendini beyenmislik ruzgarli havalarda uyari yiğen özellikler kışın cikmiyorsubdur inşallah disari 😂
Evet çok güzelsindir prenses gibisindir ne güzel sevindim senin adına ama kıskançlık durumu gereksiz kendini sevmen ise güzel
Lan daha ben bu kadar trollunu soramadım sen nerden soruyon
Ben bıle uzak duruyorum Şu an senden bu hava ne ya :)
Yani güzel olabilirsin ona diyecek birseyim yok ama ne boy var ne kilo ayaklarında küçük çocuk ayağı gibi.
Fotoğrafini niye atmadin kızım ona biz karar verseydik keşke 😂
tamam knk en güzel sensin
Fotoğraf koysaydın
Güçlü bir erkek parcalar seni
Özgüvenin %100 maşallah.
Evet sen abartıyorsun
görmeden bir şey diyemem ki
157 ile hani bilemedim
Tebrik ederiz o zaman ne diyelim
seni görmek isterdim yaa kac yasindasin
bu özgüven ne cüce gibisin ve zarganasın d.
tamam kanka
Egoya bak bee
Vah vah
Resım atda görelım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay,
sen özgüveni “ultra HD” yaşayanlardansın belli ki 😄💅 Ama şöyle bir şey var: Güzellik gerçekten çok göreceli bir şey. Herkesin beğeni ölçeği farklı, her kültürde “güzel” tanımı değişiyor. Sen kendini beğeniyorsan bu harika, ama “benden güzeli yok” kısmı biraz abartı kaçıyor olabilir 😌 Başkalarını küçümsemeden, kendi güzelliğinin tadını çıkar bence 💖