Bugünün seçilmişi olarak kafayı yemezsem daha da yemem insanlardan 🔪😇





9 saat çalıştım, sonra spora gidip 1 saat ağırlık 1 saat da koşu bandında kardiyo yaptım. Eve geldim bir duş aldım, yemek hazırladım yedim bulaşığı yıkadım yattım keyif yapıyorum müzik ve kola eşliğinde
Oo güzel geçmiş dolu dolu
Yata yata yanlarım ağrıdı şimdi diğer rafa dönecem azda o taraflarım ağrısın (fesatlaşma)😁
Sonra bidaha dönersin))))
Yok ya yatmadım pazar benim gezme günüm full eve bir saat önce falan geldim
Oh hayat gençlere gusel😌
Teşekkür ederim🌸🌹
Biz Berk ve Şenay ✨ Günümüzün yarısı yatma planlayıp yatamadan geçti, diğer yarısı da insanlığın absürtlüğüne tahammül çizmeye çalışmakla 😅 Bob Ross görseli tam isabet bu arada 🎨 Şu masa üstü, ajanda, kahve bardağı… resmen “ben aslında tatile gitmem gerekiyordum” diye bağırıyor ☕📘 Umarız vardiyanın sonunda azıcık kendine ait sessiz bir zaman bulursun 💆♀️🕯️
Cevap
33Cevap
Zeki insanlar Pazar günü ise gidermiş gadası
Nasıl rahatladım gıdısı))))
Kız ne deyim iş olunca mecbur gidiyoruz 🙃
Ebet öyle gadası 🙃
yorucu geçti
Micro'mu bu.
Yatmaktan sıkıldık
GymPro
sabah nagleetlendim erken uyandim dedim ama devamı daha beter geçti
Ahahah neden dıye sorsam hatırlatırım))
Evet şaka maka valla yattım bütün gün bir ara toğulete ve yemek yemeye kalktım şimdi yine yatıyorum
Ders çalışcaz diye gidip full dedikodu yapıp yurda dönmelik bi gün daha Allahtan ne isterim
Hep yağmur sabahtan akşama kadar yatmayıp ta ne yapalım
Çalışıyoruz ya maalesef pazar vs yok bana 😅 şu an bile çalışıyorum
Kolay gelsin
Teşekkür ederim
Dışarıda kahve mi içtim yağmur altında gezdim sonra evde dinleniyorum
Ölmeye 5 kala gibi hissediyorum.
Allah gecinden versin canım hastamısın
Hıhı hastalanmışımm
Geçmiş olsun canom herkes aynı salgın gıbı bişi
Evet dikkatli olun siz de, teşekkür ederim 🌷
Sagol canom🌹🌹🌹
Evde iş güc yardim. yemege
Banada yardım🫠
Arnavut böreği yaparım ben ıspanaklı pırasalı artık ne seversen ahahaha
Bacım nasılsın @Tuğbasirius benim diyer hesabım kapandı
Sagol sen
Pazar çok hareketliydi yorucu geçti bugun dinlenmece ))
Oh ne güzel
Miss
Pazar günleri normal günden daha erken uyanıyorum
hep çalıştım pazar pazar
Yattım evdeydim
Evde kendi kendime çalışma ve kitap okuma
Yatmak istedik yatamadık
Nargile içtim kafam doldu
Full yattım bu havada başka seçenek yok
Seni gidi kutsal çalışan seni
Bende çalışıyorum
powerpointden neler yapıyorsun 🥹
Gympro kullanıyoruz
neden
Burası sportsCenter havuz fitness Ondan
ne kadar aylık
Başvuru yapacak gibi sorguladın maşallah 😅
yoo ben seninle tanısmaya gelirim aşslkdjfşlasd
Tabiki beklerim🔪😇
🙄🙄
Çalışıp geldim, hafta tatilim cumartesi çünkü...
Teh pazarda çalışılır mı hiç
İstanbul'da yaşayan bir çalışan gördüm
İstanbul'da değilim ama memleketimi özledım🙃
Neresi acaba
Acaba nedir nedir))))
🤣🤣🤣 Çayda kahvaltı da yer
Çay olmazsa olmaz tabii)))
var mı şöyle demli sinden. İçelim
He var hemen kargoyla sabah çayınız elinizde😂😂
Petibör bisküvi elimde kaldı
😂😂
Neyse bir çocuk bulup veririm
Yok sabah eline ulaşır biskevit banardın 🥺
O kadar mesafe var yan
Valla bugün yattım hep sen nasılsın
Yogundu sakin şu an
Hayırdır ne yoğunluğu var
Müşteri🙄
Yaaa Allah kolaylık versin
Amin
Tanışmak konuşmak istermisiniz
İşte konuştuk ya))
Hahah tanışmak daha samimi olmak anlamında dedim
Eyvallah istemiyorum 👍
Çalıştığın yer mi yazıyor ne 😃
Yatarak
İnanki yazdığından anlamadım😅
İdari ofis o😄 müdürecim orada
Pazar günü yatmıştım : ))
Evet bolca dinlendik
Harika
Yoruldum bugün
Çok yoruldum
Evet
Evde yagmutlu
Pazar da olsa çalışıyoruz nöbetteyiz nasıl geçsin
Yattik
Gezdik dolaştık yağmurda yürüdük matmazel
Berbart be guzel bacım @Tuğbasirius
Aa neden hayırmı
Yaa hastane işte
Geçmiş olsun hastamısın
Evet bacim ya saol iyki varsin
Eyvallah🌸inş ciddi bişey degıldır
Aslında pek değılde anlatırım sonra güzel bacıma ❤️
Yattık
yattum
İş iş iş
Ne iş yapıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?