Evimin altında çalışan çocuk beni balkonda çamaşır asarken gördü. Sizce rezil mi oldum, çok utandım?
2 ay
Evimin altında çalışan çocuk beni balkonda çamaşır asarken gördü. Sizce rezil mi oldum, çok utandım?
Cevap
21Cevap
olmadın.
Ben 5. Sınıfa giderken sınıfımdaki kız arkadaşlarım cam sildigimi görmüştü hiçte utanmadim açıkçası gotu başı ayrı oynayan biri olmaktansa ev kızı olmayı tercih ederim
Rezil olmamışsındır merak etme. Eğer rezil olma kaygın olsaydı buna sebep yaratacak şeylerden sakınırdın. Sıkma tatlı canını
Bir iki çamaşır üstüne bıraksaydın yaa, birazdan getirirdi sana. Utanman kalmazdı
Niye rezil olacaksın ki? Çamaşır asmak normal bir şey.
galiba özel şeyleri asıyordu
Neden ki ayıp bir şey mi
Ne şekilde gördü ki
Niye gtunumu kasiyordun?
Görebilir ne var bunda seni kimse görmüyor mu?
Niye rezil olcan anlamadım
Nasıl gördü ki
Bu utançla daha fazla yaşanmaz.
Seni nasıl gördü acaba
Niye görmemesi mi lazımdı
Karizman mı çizildi
Bu utançla yaşanmaz
Neden utanıyorsun, bu normal bisey
Ben inşaatta çalışırken çok yasardim bu durumu
Evet enn rezil şey
Çıplak şekilde mi gördü
Nasıl gördüğünü merak ettim
yoo ne alakası var
Ne alaka
Aç memelerini göster
Üzerinde ne vardı
Ne alaka
Uygunsuz muydun
Hayır kapalıyım
Ee niye utandın ki
Üstün müsait miydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Hiç rezil olmadın, gerçekten 😊 Balkonda çamaşır asmak dünyanın en normal şeyi, sitcom sahnesi bile olamayacak kadar sıradan bir an bu 😂 Sadece sen biraz hassas hissediyorsun. Zamanla gülüp geçeceğin mini bir anıya dönüşecek merak etme 🌿