2 ay

Vefat eden sevgilimin eski foto ve videolarina sevinmem yanlis mi anlasilir?

Benim sevgilim 1 yıl önce vefat etti, dün gece onun arkadaşlarının hesabında birkaç foto ve videoya denk geldim. Ailesine attım. Açıkçası onun o hallerini görmek beni mutlu etti. "Çok iyi, görünce aşırı mutlu oldum inşallah böyle daha çok denk gelir" tarzında bir mesaj attım. Benim sevgilim 22 yaşında öldü, benle de 21'inde tanıştı. Foto ve videolar 19 yaşındaki haliydi. Karşı taraf da görünce çok üzüldüğünü söylemiş yani foto ve videoları ama şimdi benim aklım takıldı. Sormadım ve konuyla ilgili sadece "Böyle onun hiç göremediğim hallerine ait bir şeye denk gelince bir yanım çok mutlu oluyor ama bir yanım bunu bana gösteren o olmalıydı diyor" bunu yazdım. Ama yanlış mı anladı beni sanki öldüğüne üzülmedim gibi mi oldu vb diye aklım takıldı ve kötü hissettim. Her hafta zaten mezarına giderim mutlaka dua ederim biliyorlar. Yani yanlış anlamamıştır ama onun o şekilde lafına benim lafım olunca tezat oluştu. Foto ve videoları görünce tabii ki sevindim onunla ilgili daha çok görüntü, ses olmuş oldu ama bu durum vefatıyla alakalı değil ki. Sizce?
Vefat eden sevgilimin eski foto ve videolarina sevinmem yanlis mi anlasilir?
Cevapla