2 ay

Kız benden hoşlanmıyor mu yoksa utangaç mı, neden hiç ilk o yazmıyor?

Utangaç mı yoksa elektrik almadı benden, buluştuk arkadaşlarla hiç yazmıyor. Ben yazmazsam bile aklına gelmem bile, kendi kendime yazıp duruyorum, buluşmaya bile ben arıyorum

Kız benden hoşlanmıyor mu yoksa utangaç mı, neden hiç ilk o yazmıyor?
Cevapla