Utangaç mı yoksa elektrik almadı benden, buluştuk arkadaşlarla hiç yazmıyor. Ben yazmazsam bile aklına gelmem bile, kendi kendime yazıp duruyorum, buluşmaya bile ben arıyorum
2 ay
Utangaç mı yoksa elektrik almadı benden, buluştuk arkadaşlarla hiç yazmıyor. Ben yazmazsam bile aklına gelmem bile, kendi kendime yazıp duruyorum, buluşmaya bile ben arıyorum
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Seni tam istemiyor
İstemiyorsa gelmez buluşmaya ya da mesaj atmaz hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu nasıl test edip anlarım
Arafta işte
Anladım da neden böyle güven sorunu yaşıyor tek buluşmaya gelmez ama merak etmez nasıl bir yol izlemeliyim anlamadım ki
Güvenle alakalı değil mantıkla alakalı
Ben siz Kızları çözemi, yorum ama mantılığı bilemem en ufak umut veremiyorsunuz uzak kalıyorsunuz işinize gelene rahatsınız işinize gelmeyene uzak durup alay edersiniz
Aynen öyle anlarsan oyun biter zaten
🤣 Ne yapayım işte adım ataca bir kıvımcım göremiyorum ama ne yapayım diyorum sende taktik ver işte Kızsın hoşlanmıyorsa fazla kaptırmak istemiyorum ama aşık oldum ne yapayım
Bilmeden taktik verilmez
Ne anlatıyım tam olarak senin yaşın kaç
Anlatma
DOğru kafan basmaz bir aşk sorusu sorduk gelen de yok ancak cinsellik konulara yönel sen
Tek senden dinlemekle olmaz o yüzden karşıyı da bilmek dinlemek lazım o yüzden boşuna emek harcamayalım
Demek mantıksız bir durumdasın, olsan zaten sana kancayı takardı
Tamam işte sana diyorum karşının hal ve hareketlerini nasıl davrandığını yetmiyor mu ama
Zaten senin aklın başka hemen bana yaşımı sormuşsun. Ne yapacaksın sanırım Tıpa yapacaksın patlak bölgene 😀
Konuyu neden dağıtıp başka yere çekiyorsun ama
sen işin gırgısındasın dinlemiyorsn beni pek