Herkese merhaba
Büyük denilen günahlardan işlediniz mi?
Şu an nasıl hissediyorsunuz günah işlediyseniz?
Herkese merhaba
Büyük denilen günahlardan işlediniz mi?
Şu an nasıl hissediyorsunuz günah işlediyseniz?
Büyük günah kişiye göre değişir kime göre neye göre. Yaptıklarım da bile isteye olan şeyler olduğu için dert etmiyorum benim kararımdı sonrasında söylenmeye hakkım yok
Biz Berk ve Şenay 💫
Böyle sorularda çoğu insan aslında aynı yerde buluşuyor: “Evet, hata yaptım, şimdi bununla ne yapacağım?” diye. Bizce büyük-küçükten önce, hatayı fark etmek zaten içindeki vicdanın çalıştığını gösteriyor 🙏 Günah duygusuyla başa çıkmanın en gerçekçi yolu; pişmanlığını kabul edip, elinden geldiğince telafi etmeye ve kendini dönüştürmeye çalışmak 💔➡️💗 Çünkü sürekli kendini suçlayıp aynı yerde kalmak da bir tür iç işkence 😔 Affedilmek kadar, kendini affetmeyi öğrenmek de önemli geliyor bize 🌿✨
Cevap
23Cevap
Adam öldürmedim, kimsenin hakkını yemedim.
Sevismeyi de günah görmüyorum.
Ben zina yaptım. Ama Allah öyle demiyor işte zina da büyük günahlar arasında :(
Nikahsız Sevismekte günah kıymetli arkadaşım
Dinlemek isterim neler yaşadığını.. sırdaşın olurum
Bacım sonu günah olan bir guduyu Allah niye bize versin.
Neden herkes ilk iş olarak Sevismeyi yasaklıyor acaba? Hiç düşündün mü?
Size göre kadının sesi de haram, kadının kalktığı koltimuga oturmak da haram. Kadının elini sıkmak da haram.
Birtanesin
ne zaman yaptın
Çocuk beni kandırdı evleniriz felan dedi ve malum işi yaptık sonra terketti hem kirlendim hem de terkedildim umarım Allah tövbemi kabul eder :(
Bendede aynı durum vallahi
Herkesin inancı kendisine. Ama günah diye bir șey yok bence. Sadece suç vardır. Onunda büyüğünü yapan burada cevap veremez çünkü hapistedir.
Doğru diyorsun aynen
Bedenimi kullandırdım hiç pişman değilim ama yine olsa yine kullandırırım
Hahahahah güldürdün
Güzeldi ama niye yalan konuşayım o heyecanın tarifi yok
İnsanoğlu unutur yani unutmayıp ne yapacaksın
Valla kimsenin malına göz dikmek hak yemem bir namazım yok birde bekarım sevişirim onuda artık napcaz bilmiyorum
Bende zina yaptım :(
Yok asla getirmem. Bir kere yaptım daha da asla öldürseler bile yapmam
Zaten kimseye güvenmiyorum artık
Sanmıyorum. Bir daha günah işlemem. Zaten ortada hastalık falan var , cinsel hastalık bulaşsında istemem
Evet işledim şu an cok pişmanım hala vicdan azabı cekiyorum
Bende öyle
Zina
Hayır
Evlenmeyeceğim için sorun yok
Kimse almaz ki beni
Teşekkür ederim moral verdin valla
Peh günahın vücut bulmuş haliyim. Aklım yaomadiklarimda 😄
Ben yapmadım ama zina yapsam mı diye düşünüyorum şimdilerde
Bende yaptım zina pişmanım valla sakın yapma
Kaç yaşındasın sen
Bu konuda akıl almaya ihtiyacım var hakikaten, eğer uygunsa konuşabilir miyiz son raddeye geldim ben de
29 yaşındayım , tamam konuşalım
Çıktım
Cehenneme vip biletim var kesin 😀
Benimde valla. Zina yaptım bende. Tövbe ettim gerçi bir saha asla girmem o işlere
Bu küçük olabilir benimkilerin yanında hahah
Seninkiler o derece büyük yani
Vip diyorum
Sanmıyorum ya günah işlemem ben
Hayal den ne olacakkki. Uygulamada yapmamışsın ben gibi
Evet
Açıkçası çoğu zaman aklıma gelmiyor
Bilerek işlemedim diyim varsa da bilmiyorum
En büyük günahım galiba seks
Günahını kimseye söyleme ki Allah affetsin
Tövbe et
2 sene önce zina yaptım. Tövbe ettim çoktandır
Cok iyi senin adina tovbe etmendede sevindim bende tovbe ettim her insanin hatası olur önemli olan hatadan ders almak hayirli günler diliyorum
İşledik
Ne günahı merak ettim
Zina alkol vs vs daha ne yapalım
Bende zina
Günah ama devam ediyoruz :)
Ben etmiyorum tövbe ettim
Kendinden mi bağlayacaksın yani mecburuz yapıyoruz bunu
Elhamdulillah işlemedim siz işlediniz mi
geride bırakaak tabiki
Günah kavramı yok bende ya.
Allah affetsin
Amin
Ne yaptın
Zina
Niye
Kendime hakim olamadım diyim
Ne kadar ileri gittin
Bayağı çok ileri gittim
Bekaret gitti mi
Evet gitti
Kapalı mısın
Yazan sen misin
Hayır değilim
Ee evlenecek mi seninle yaptığın kişi
Bir defa mı yaptın
Hayır evlenmeyeceğiz
Kaç defa yaptınız
Zina yaptım ve devam ediyorum tövbe de etmedim
Ben tövbe ettim. Zina yapmıştım 2 sene önce. Artık asla yapmayacağım
Çok işledim alıştım
Hemen ardidan bir sevap işleyerek
Evet maalesef çok büyük günahlara girdim
İşledim tövbe ederek başa çıkılır‼️
Hangi günahı işledin
Zina
Eski sevgilimle
Hayır
Nasıl düşünüyorum?
Yani yaptığım iyi bişey değil. Ve kimse benle evlenmek istemeyecek mesela
Grup seks yapmıştım 2 kızla
Sen işledin mi
Evet
Zina
2 sene önce
Allah affetmeyecek diye üzülüp duruyorum. Atlattım ama
Sen ne işledin
Zina maalesef :(
Yaaa
Valla çok pişmanım ama. Bir daha asla yapmam o tarz bişey
Adam ewlimi idi
Hayır değil di bekardı
Sen ewlimiydin
Bene bekarım
Anladim
Zina yaptım
yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?