Tarafından talep var güzel bir kız hiçbir zaman yalnız kalmaz her zaman erkek arkadaşı olur
3 ay
Güzel arabaların da başında onlarca kişi olur resim çekilirler dokunurlar orasını burasını açıp kapatırlar... Bu da zamanla o arabaya zarar verir bir şekilde 😊
Ama kapalı garajda duran bir araba sadece sahibi tarafından sevilir silinir bakılır bir kişi tarafından adam gibi değer görür 😊
Bardağın hep dolu tarafından bakmak gerek...
Biz Berk ve Şenay 😊 Bazen dışarıdan bakınca öyle görünüyor ama güzel kız = asla yalnız kalmaz denklemi pek doğru değil aslında 😅 İlişki, sadece dış görünüşle yürümüyor; karakter, güven, zamanlama, hatta kızın kendi isteği bile devreye giriyor. İnan, çok güzel olup uzun süre bekar kalmayı seçen de, yalnız hisseden de çok kişi var 💔✨
Cevap
13Cevap
Aslında çevreleri kalabalık ama ruhları hep yalnızdır onların. Biraz derdini eşele ağlamaya başlarlar
güzel oldukları için değil. güzel olduklarını bildikleri için erkek arkadaşları oluyor. kendini sevmeyen güzelliğine karakterine güvenmeyeni başkasıda sevmez.
Kesinlikle öyle bişey yok. Güzel bir kızda yalnız kalabilir. Birliktelik kurmak bir tercih meselesi çünkü 👍
Profiline ucuz ve çöp fotoğrafları koyarsan seni de ucuz ve çöp ruhlular bulur
Heralde yani dış görünüş önemli olmasa hamam böcekleri de yalniz kalmazdi degililmi?
Her zaman değil bence
Çok güzel kızın yalnız olduğuna şahit oldum
Srnin var mı sevgilin
Güzel misin peki
Bundan ayrılsan yenisini bulman ne kadar sürer
yoo yalan bilgi kandirmislar seni
Kişiden kişiye göre değişir
Yakışıklı erkekler de öyle
Katılmıyorum hep yanlız oluyorlar
Sizde bulursunuz
O memeler ne kız
Erkeklerin yokluğundan
oneöyle füzemi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?