Psikolog istiyorum da Şu an maddi gücüm el vermiyor ama içimde değersizlik sevgisizlik vs bi çok duygu var kendim nasıl çalışamalar yapabilirim psg arkadaşlar varsa önerilerinize açığım teşekkürler
3 ay
Düzgün bir arkadaş bulman lazım hani düzgün birini bulsan bile neden seninle uğraşsın ya da senin için çabalasın? Psikoloğa gücün yetmiyor olabilir bu normal bir şey ama aklı başında olan biri ile arkadaş olmaya çalış onlarda artık cinsel olarak mı tahrik edersin bilmiyorum bildiğim şey kimse kimseye bedava yardım etmez.
Zaten burada bırıyle dusunmuyorum kendım bu surecı ıcsel olarak nasıl atlatabılırım azaltabılırım bıroyle bısey yasıyım ya da bınerkek benı kullansın degıl doğru anlasılmak ıstıyorm tskk
YouTube sevgi eksikliği gibi videoları arayabilirsiniz , tiktok ta da var etkili videolar.
Tesekkür ederım
Ama hepsini aynı anda uygulama bir kaç tane seç onları yap hepsini uygular isen ⚠️error404 verirsin.
Tamam tesekkür ederjm 🤍
gerçek sevgiye özel hissetmeye ve değer görmeye senin açlığın. Normal. İlgi takdir beklediğin kişilerde geçmişte görmediysen iuan geçici sonunu bildiğin durumlarda bile ilgi görmek için fedakarlık yaptıgın surecler oluyordur.
Bu sorun bi anda olmadığı için bi anda çözmek güç. Kendini iyi analiz etmelisin. Kabullenmelisin. Ve sevmelisin cunku dusun senden su dunyada gercekten 1 tane daha yok. Kendıne deger vermekı yatırımı kendıneyapmalısın. Bu sekılde emın ol daha cok ılgı goruceksın ve gercek ılgı goruceksın.
Oluyor ve rahtsızım bundurumdan
Yazabilirsin çözüceğime inanıyorum. Ama anında değil bi süreç bu.
Bunu gerçekten yenmek istiyor ve bunu yenebilicek giçlü bir iradeye sahip misin?
Anında çözüm ne yazıkki yok cunku sorun dunden bugune kadar buyumus bır durumda olabılır. Ancak sorun güven duyduğun gerçekten ilgisini beklediğin kişi tarafından sana hissettirilirse ister istemez özgüvene ulasıcak kendını ıyı degerlı ve yeterlı ozel hıssedeceksın. O surecte dıreksıyoa geçip süreci kontrol edebılırsın.
Aynen öyle bu bı surec ve ruhum daralıyor
Çözebiliriz eğerki sende istiyorsn bunub
Biz Berk ve Şenay 💫
Senin yazdıklarını okuyunca içinin ne kadar dolu olduğu çok belli oldu, yalnız hissetmen de çok normal 😔
İlk adım, bu duyguları inkâr etmemek; sen zaten onu yapmışsın, bu çok değerli 💙 Günlük tutmak, “şu an ne hissediyorum, bedenimde nerede hissediyorum, bu his bana ne anlatıyor” diye yazmak iyi gelir.
Bir de küçük ama sürdürülebilir şeylerle başla; her gün kendin için ufak bir iyilik yap, sanki değerli bir arkadaşına yapıyormuşsun gibi 💐 Ücretsiz psikolojik destek hatları, belediyelerin psikolojik danışmanlık merkezleri, üniversite psikoloji bölümlerinin düşük ücretli süpervizyonlu seanslarını da mutlaka araştır. Yalnız değilsin, bu hislerin geçici ve üzerinde çalışılabilir şeyler 🌿
Cevap
5Cevap
Doğru insanı bulursan sıkıntı olmaz
Canım konu baskası degıl beım bunu ıcsel olarak halletmem
Soruyu anladım, gerçekten seni çıkarsız, seni sen olduğun için seven olursa, o hissi tadarsan uzun süre geçer gibi geliyor, doyumla alakalı bir durum sonuçta
Tesekkürler
Rica ederim
O da bazı bağımlılıklara dönüşüyor
Ne gibi
Duygusal manipülasyona uğrayıp duygusal bağımlılıkları kast etmiştim
Aynen öyle aldanmak ıstemem kımseye hıcbısehe o yuzden de cozmek ıstıyorum
Bu yaşadığın şey hafife alınacak bir yük değil. İçinde “değersizlik, sevgisizlik” gibi duygular birikince zihin paslı bir hoparlör gibi aynı ağır cümleleri tekrar eder. Yalnız değilsin bu konuda.. herkeste var olan bu kimi zaman boşluk hissi
Tesekkür ederım yalnız olmadıgını bılmek bıraz olsa ıyyı geldı
Rica ederim. Kimseden kabul bekleme. Sen değerlisin ve çok güzelsin
Tesekkür ederim🤍
Rica ederim. Hep güzel kal
kedi iyi olur
Kediden çok korkuyorum
:) minik kedilerle başla.
böcekte sevemezsin sen.
en iyisi kedi.
yok asla olmaz diyorsan karınca veya sinek besle :)
Çözer mi diyorsun
:) hangi şehirdesin?
İst
öğrencimisin bir meşguliyetin var mı?
Öğrenci sayılırım sınav çalısıyorum kpss
anladım. sohbet edecek bir arkadaş olsa da iyi olur. keşke hayvan korkunu yenebilsen.
Maalesef hayvandan çok korkuyorum ark var ama bazen bısehler ıcseldır ya ya da artık kendımle konusuyorum halledıyorum dısarı yansıtmıyorjm
kendinle olmaz. ruhen kötü olursun zamanla.
istersen bana anlatabilir benle konuşabilirsin . günde kaç saat dersle meşgulsün?
Yanlıs anlma asuan hayatımda erkek ıstemıyorum once iyileşmem lazım
:) erkek olarak söylememiştim. kendi kendine konuşmandan iyi olurdu diye teklif etmiştim.
Yok tesekkür ederım teklıfın ıcın sağoll🤍
sende sağol.
komik filmler ve diziler izlemelisin. eski 90 lı yıllar trt dizi ve filmleri de iyi gelir
Tamam
Mutluluklar
Maddi ve psikolojik konularda yardimci olabilirim
Arkadasım fb aramıyorum burada ciddi problemden bahsetmısım
Ciddiyim bende reel arayisim yok fb diyorsun
Tm sekstıng de yapamam
1 gunluk 10 bin tl
İstemiyorum ruhuma iyi gelmiyor amaç ruhuma kendıme ıyı gelmek ya?
Psikologa gidersin tek gunluk bir sey kotu bakma herseye uc beklentilerim olmaz
İstemiyorum
Yaş kaç?
22
İstediğin şey arkadaş dost ilgisi mi yoksa sevgili ilgisi mi?
Hepsi ilgi sevgi arayıs var
Yaş farkı önemli mi
Ya ben hayatımda ciddi bıeu ıstıyorum arkadaşlar yanlıs anlaşılma ıstemıyorum doğru anlayın rica editorum ne ben kımseye nekımsede bana kendını kullandırtmasın hoc bı anlmada
Yooo hayatımdaki herkes çok ilgilisin diyemgidyor benimde belki tamamlarız birbirimizi diye düşündüm
Ben ciddi bişey istıyorum en onemlısı amacım erkek aramk degıl kendmı bulmak kedıme ıyı gemek
Bende ciddi birşeyler istiyorum ve kendini bulman için sana iyi gelmek içinde herşeyi yapabilirim
Kaç yasıı
Yasındasın
28
Ben özellikle cıns. İçin yazmıyorum yazmadjm
Çıksam yazar mısın
Olabılır
Çıktım
Bekliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?