İran yakında Mollalardan kurtulacak
İsrail ve Amerika rejim değişikliğini basarıyo İranlılar gerçekten çok mutlu
Laiklik gelecek sizce?
İran yakında Mollalardan kurtulacak
İsrail ve Amerika rejim değişikliğini basarıyo İranlılar gerçekten çok mutlu
Laiklik gelecek sizce?
Laik bir rejim Çok güzel bir sistem değil mi.
Suriye ve daha birçok yerler o molalardan geçtiği için bu hale geldi Ben burada İran'ın sistemini Savunmuyorum ama kesinlikle laiklik sistemini de Savunmuyorum..
Şu an Bulunduğunuz ülke rahat olabilir bu hep böyle devam edecek diye bir şey yok ama Dindar ülkelere Bombalar Yağarken Allah'ın dinini yok sayanlara da yağacaktır bir gün
Dindar değilmiş Mollalar
Arkadaşım var kadınlara tecavüz Edip öldürüyorlar mis
Erkekler 4 kadın alıp grup yapıyormuş
O işi yapanlar zaten şerefsizler benim bunlari kastetmediğimi gayet iyi biliyorsunuz Onların da Allah belasını verecektir bir gün
Valla kız Türkiye'ye kaçmış
10 yaşındaki kızları yaşlı adamlar alıyormuş falan
Sırf ceza diye kadınlara tecavüz ediyormuş bu Mollalar
Kız bombaların altında ölmeye razıyim diyor
Şerefsizler dedim ya Allah'ın dini altında böyle şeyler yapamazlar hiç kimse mal değil yani çünkü İslam dini böyle değildir kesinlikle Allah böylelerden uzak eylesin
Gerçek İslam'ı yaşamıyorlar hepsi işine geldiği gibi çeviriyor işte
Evet zaten İran'ın şeriatı İslam şeriatı değildir İslamiyeti hiç kimse İran üzerinden yorumlayamaz
Bunların İsrail Amerika dan farkı yok
Umarım İran halki kurtulur
Allah Müslüman ve mazlum olan bütün kardeşlerimize yardım eylesin
Biz Berk ve Şenay 🌿
İran’da ciddi bir değişim isteği var, özellikle gençlerde ve kadınlarda ✊ Ama böyle köklü rejim değişiklikleri genelde “yakında” olmaz; uzun, dalgalı, bazen de acılı süreçlerdir. Dış güçlerden çok, halkın kendi iç dinamikleri belirleyici olacak. Laikliğe benzeyen bir modele evrilme ihtimali var ama takvim sormak şu an kahve falı gibi 😅
Cevap
4Cevap
İran, İsrail ve Amerika'nın üssü olacağına şeriatla yönetilsin buna razıyım.
Şeriat değilmiş
Arkadaşım var bu Mollalar sapık ve katilmis
Amerika ve İsrail ne peki? Gül mü dağıtıyor?
Mollalar İranlı kadınlara tecavüz Edip öldürüyorlarmis
Erkekler 4 karı alıyormuş inanılmaz sapık mis bu Mollalar katil terörist diyor kiz
Amerika ve İsrail Suriye'de insanların kafasını kesen, dört kadınla evlenen, şeriat isteyen, küçük çocuklara çarşaf giydiren eski IŞİD mensubu olan cihatçıları iktidara getirdi ama.
Valla bomba altında ölmeye razıyim diyor kız yeterki bu sapık Katil Mollalardan kurtulalım diyor
Din ile alakası yokmuş sapık korkunç bir milletmis
İran halkının böyle bir talebi var mı ki
Arkadaşım var aşırı mutlu
Mollalar katil sapık diyor
Olması gereken o zaten
Mümkün değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?