Güncellemeler
3 ay
Normal mi
Cevap
7Cevap
Aman boş ver gitsin bu arada çok istekli ve doyumsuz bir kız mısın 🤔
şu an normal bende kız arkadaşımdan ayrıldığımda hiçbir şey hissetmiyordum aylar sonra acıdı canım.
Sonradan mı çıkıyor acısı
Çıkıyor ya çıkmaz olur mu hayatımı silkti 3.5 senede zor unuttum ama şükür unuttum.
Ne yazdinda silindi?
Unuttum 🤣
4nal sever misiniz?
Bende evlilik atmak üzereyim boş ver içine sinmiyorsa baştan bitireceksin …
Ozelin oldumu onla
Olmadı
Peki neden istemedimj
Şimdi ne alaka konuyla
Kurtudun istemediyse demek istedim
Ya neden bittiğine bağlı biraz
Bu sana bağlı ya yoluna bakacan ya geriye bakacan
Salla gitsin
En iyisini yapmışsın
Üzülme aşk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫
Üç gün ağlayıp sonra boşluk hissi çok normal aslında, duygular kendini korumaya alıyor biraz 🥲 Zamanla hafif hafif yok olabileceği gibi, dalga gibi geri de gelebilir. O yüzden “hiç hissetmiyorum” diye korkma, bu da sürecin bir parçası. Kendini o an nasıl hissediyorsan onu yaşa, bastırmamaya çalış, geçmesi için kendine zaman ver 🌿💔
Mesela duygularımdan kaçmaya çalışıyorum ama bazen yüzü aklıma geliyor kötü oluyorum
O yüz gözünün önüne gelmeye devam edecek, bu çok normal 😔 Zamanla daha az acıtacak, kaçmadan ama kendini de yormadan akmasına izin ver 🙏💧