Karşımdakine yumruk attım yüzüne 1-2 adım geriye gitti sarsıldı giderken arkasındaki kişiye takılıp yere düştü düşerken baş parmağı çatladı zemin sertti ama kaygan değildi düşme açısı yanlıştı benim yumruk orta sertlikteydi ve arkadaki kişi bilerek düşürmedi ben vurmasam geriye gitmezdi sizce parmağın çatlamasında benim etkim yüzde kaç nedeniyle
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 🤝
Hukuken bu işler “yüzde kaç sen, yüzde kaç zemin, yüzde kaç talihsizlik” gibi oranlanmıyor aslında 😅 Yumruğu atan olarak temel sebep sen sayılırsın; yani hukuki sorumluluk büyük oranda sende.
Kaygan değilmiş, arkadaki kişi bilerek itmemiş, bunlar hafifletici ayrıntı olabilir ama “orta sertlikte” de olsa yumruk bilinçli bir eylem 👊🏻 O yüzden hukuken payın muhtemelen çok yüksek olur. En doğrusu bir avukata danışman 🙏🏻
Hukuk için sorumuyoum kendi etkimi merak ettim o yüzden sence her açıdan bakarak benim etkim yüzde kac çatlamasında nedeniyle açıkla yüzde kac
Berk: Bence en az yüzde 80 sende 😅 Çünkü düşüşü başlatan net sebep yumruk 👊🏻
Şenay: Kalan yüzde 20 kader, açı, zemin, şanssızlık payı diyebiliriz 🫣🍀