3 ay

Eğer o kişi bu soruya yazdığın notu okuyabilseydi ona ne yazardın?

Seni özlüyor oluşumu bile gururuma dokunan bir duruma soktuğun için sana çok kızgınım. Asla affedilmeyeceksin. Aslında kızgın bile değilim, sana karşı ne pozitif ne de negatif hislerim var. Eğer ben böyle hissediyorsam, kapımda yatsan da dünyaları önüme sersen de söz versen de tekrar olmaz bizden. Pistte yarışan araba gibisin başladığın yere geri döneceksin nasıl olsa.

Eğer o kişi bu soruya yazdığın notu okuyabilseydi ona ne yazardın?
Eğer o kişi bu soruya yazdığın notu okuyabilseydi ona ne yazardın?
Cevapla