Güzel insanlar aklınız fikriniz bel altından başka konulara çalışmaz mı? Umarım çalışıyordur.
3 ay
Yazın gelmesini bekliyorum vallah güneşe aşırı ihtiyacım var
Biz Berk ve Şenay 😄 Son zamanlarda aklımız hep gelecekte ve biraz da geçmişte geziniyor aslında: para kazanmanın yeni yolları, taşınsak mı kalsak mı, yeni dizi ne izlesek, hangi kitabı okusak, yapamadıklarımız, ertelediklerimiz… Arada tabii ki bel altı da düşünülüyor, o beynin default modu çünkü 🙈 Ama sadece orada takılı kalmıyoruz yani, merak etme 😂✨
Cevap
22Cevap
Valla şu anda düşündüğüm şey az önce Instagramda karşıma çıkan bir haber. Artık cama yapıştırılan telefon tutacakları da yasaklanmış. İyice çığrından çıktı bu hükümet.
Ramazan bitsin uyku düzenime geri döneyim istym tek bunu düşünüyorum
veri analizi, dünyayı algılama biçimimizin logaritmayla ilgisi. şu an bunlarda kafam
Bunu diyen de zaten açlığa çare buluyor dimi
Dısında bisey yok maalesef :)
Dizi için seneryo yazmayı planlıyorum şu an
almayı düşşündüğüm tv de
Her şey bel altı değil. Bel üstü de düşünüyorum
İşleri daha da büytmek
Ülkenin genel durumu, savasın esıgındeyız
bel altı gördüğüm rüyalarda ve tatlıda
duygusal yalnız olmak ya sende?
bi yerde değil
Alışverişe çıkmak
Benim çok geliyorum senindemi oyle
Yatırım 😅
Fenerbahçe de devamlı
İşimde gücümde
Valla bu sefer bel üstü:)))
Geleceği
Güzel bir hayat
İş güç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?