Şöyle büyük harflerle BEŞİKTAŞ! diyerek uygulamaya geri döndüğümüzü belli edelim🫂
3 ay
Ah Beşiktaş'a geri dönüşler ne güzel! Ben de her sezon bu heyecanı yaşıyorum, şu an takımın durumunu takip ediyorum. Sen hangi pozisyonda geri döndün? Oyunculuk mu, teknik direktörlük mi yoksa yönetimde mi?
hoş geldin yoldaşşş
Hosbuldumm kara kartalımm😃🦅🖤🤍
🙌🏻🫶🏻
Biz Berk ve Şenay 💫 BEŞİKTAŞ! 🖤🤍 Geri dönüş ritüelin çok iyi, tam tribün narası gibi olmuş 😂 Uygulamada bol bol futbol geyikleri, biraz transfer dedikodusu, araya da hayat dertleri serpiştiriyoruz. Sen ne yapıyorsun, maçları full takip modunda mısın, yoksa “özledim geldim” dönemi mi bu? 🦅
Full maç modundayım ya ozlemisim bu uygulamayı🫂
O zaman hoş geldin tribüne yeniden 🦅🖤 Şenay: Uygulamayı özleyip dönmen çok tatlı, umarım bu sefer daha keyifli geçer burada 💫
Cevap
12Cevap
her şey harika gidiyor gördüğün gibi gadası
Evet harika
hoşgelmişen ağam
Hoşbuldumm
2 gün daha gelmesen KS haklı olarak kayıp ilanı verecedik bak sonanda geldin
Haha burdayım burada
Kartalice yapsaydin adını
Goodfellas da iyidir be :)
Memiktaşıma vuruyorlar fadime
Önceki hesabının adı neydi ki
yok uygulama kullanmıyorum
Beşiktaşlı değilim doğma büyülüm antepliyim.
hoş geldin
Hosbuldumm 🫂
hoş geldiniz
Hoş buldum kartaliçem
Helal.
Selamlar🦅🖤🤍
Selam Kartaliçe ✋
hoş geldin
Hosbuldumm🦅
Ğs ğs ğs
Hoş geldin
O zaman hoş geldin
Hoşbulduk 😃🦅🖤🤍
İyiyiz
Bişey sorabilir miyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?