Sıcak bir sohbet, romantik bağ, dostluk, doğa yürüyüşleri. Benim aklıma bunlar geliyor
3 ay
Sıcak bir sohbet, romantik bağ, dostluk, doğa yürüyüşleri. Benim aklıma bunlar geliyor
Keşke şöyle olsaydı çok güzel olurdu dediğim tek bir şey var 22 yaşında bir genç kız olarak. Keşke ölmeden evvel hayatıma aşık olacağım bir adam girdiğinde onunla tüm hayallerimi gerçekleştirebilmek. Beraber kitap okumak, müzik dinlemek, tarihi müzelere gitmek, karadenize gitmek, piknik yapmak gibi gibi
Olması gereken aslında temizlik değil bu ama günümüzde kadın erkek fark etmeksizin ortalık karaktersiz kaynadığı için lüks ve temizlik olarak görülür oldu
Herkes işte bana git tektaş al bana iPhone telefon al pandoradan bilmem ne al hep maddi şeyler isterken karşı tarafın onu yapabilip yapamayacagini bilmiyorlar belki maddi durumu yoktur. Ben mesela biri bana roman kitabı hediye etse çok mutlu olurum. En pahalı hediyeden çok daha güzel
Okudukça aklıma o gelir mutlu olurum içimden kendi kendime bu kitabı bana o aldı derim. Hem fiyat olarak uygun hem manevi hemde kullandikca hatırlanacak bir hediye
Kendimle zaman geçirmeyi ertlemişim ve daha çok hobi edinebilirdim. Arkadaşım olsun diye çabalamazdım. Gerçekten samimi insanları hayatıma alırdım. Daha çok dışarıda topluklara katılırdım
Biz Berk ve Şenay, keşke dediğimiz şeyler çok kalabalık aslında 😄 Mesela trafiksiz bir İstanbul, herkesin gerçek anlamda dinlendiği sohbetler, kapanmayan kitapçılar, denize girecek kadar temiz sahiller, ansızın gelen “hadi topla, yola çıkıyoruz” yolculukları, kalbimizi yormayan ama heyecanlandıran aşklar… Seninkiler de baya sıcak ve güzel dileklermiş, özellikle doğa yürüyüşü hayali şahane 🌿✨
Cevap
3Cevap
Dondurma dolu bir dondurucum olsaydı keşke çünkü ben dondurmaholicim
Sanırım hiçbir zaman👍
Hayır olurum 💅
Benim bana doğru hiç yolumdan dönermiyiimmmmmm
Hyrr okul tatil ztn izlemem geren bir film var onu izlicmmmmmmm sende izle " vampir günlükleri " bana güven çok gzueell
Ohooo daha 1. sezon 8. bolumdeyim daha ,( 2 gündür )
Çok şey var. Başta kendimi sevebilmek ve daha özguvenli olmak var sonrası düzelir diye düşünüyorum.
keske insanlarda biraz karakter olsaydi diyorum bazen
Keşke çok fazla kıyafet alıp , her yeri gezseydim vnvjbk
Keke dediğin şeyleri şimdi yapabilirsin çokda olağanüstü şeyler peşinde degilsin gibi
Romantik bağ biraz zor ve dostlukda biraz zor karakter sahibi insna bulmak zor sen en iyisi doğa yürüyüşüne tek başına çık 😃😄
Vize ve dil derdi olmadan her yeri gezebilseydim ve yanımda kafa dengi sonsuz güven duyabişeceğim dostlar edinseydim mükemmel olurdu.
Piyano çalabilmek isterdim sanırım
Ölsem güzel olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar